فناوری و پژوهش
1400/10/27 دوشنبه
نشست صمیمی روسای دانشگاه پیام نور استان اصفهان
روسای دانشگاه پیام نور استان اصفهان و مناطق ۳ و ۶ دانشگاه پیام نور از ابتدا تاکنون ( سال 1370 لغایت 1400) در قالب هیئت اندیشه ورز برای ترسیم چشم انداز پیش روی دانشگاه گرد هم آمدند.

.


💠  دکتر مختاری در اولین روزهای سرپرستی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در پی یک دیدار دوستانه با کلیه رؤسای دانشگاه پیام نور استان اصفهان از بدو تاسیس تا کنون( ۱۴۰۰- ۱۳۷۰) به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

💠 این دیدار در فضایی بسیار صمیمی و دوستانه با هدف تکریم و تجلیل، بهره مندی از دیدگاه ها، راهکارها و تجربیات ارزنده رؤسای پیشین دانشگاه پیام نور استان اصفهان و مناطق ۳ و ۶ دانشگاه پیام نور، که هر کدام به نحوی در ارتقاء‌، رشد و توسعه دانشگاه پیام نور نقش ویژه و بسزایی داشتند، برگزار شد.

💠 مختاری بهره مندی از تجربیات رؤسای قبلی در اداره بهتر دانشگاه را در قالب ایجاد اتاق‌ فکر یا به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هیئت‌ اندیشه‌ورز که در شرایط کنونی امری ضروری و معطوف به نتیجه است را لازم دانست و اظهار داشت: کارکرد اصلی هیئت‌ اندیشه ورز در کنار کارکردهای اجرایی به مثابه روح و مغز در کالبد دانشگاه می‌باشد و نقش اصلی آن هدایت کارکردهای اجرایی در نگاه ارگانیکی دانشگاه است. به همین جهت نیز پیشنهاد ایجاد اتاقی تحت عنوان هیئت‌ اندیشه ورز در دانشگاه پیام نور استان اصفهان را با حضور رؤسای قبلی ارائه داد تا ضمن هدایت و مشاورت؛ بهترین راه ها و روش‌های تعالی، پیشرفت و تحول و سرآمدی در این مجموعه با توکل و توجه به عنایات الهی و منطبق با ارزش‌ها و مأموریت‌ها و اهداف متعالی دانشگاه اسلامی و تمدن ساز به دست آید و در این رابطه خاطر نشان کرد: وجود این جلسات، تضمین کننده موفقیت و حصول نتایج اثر بخش خواهد بود و بر حفظ و تداوم تعامل با رؤسای پیشین دانشگاه تاکید کرد، زیرا که استقرار دانشگاه در جایگاه فعلی را مرهون تلاش و زحمات این عزیزان دانست.

💠 رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با هدف توسعه، اداره اثر بخش تر ، بالندگی علمی و بازیابی جایگاه واقعی دانشگاه در عرصه آموزش عالی کشور و تاثیرگذاری دانشگاه پیام نور در رقابت با دیگر دانشگاه ها، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه رؤسای پیشین به بررسی فرصتها و تهدیدهای این دانشگاه پرداخت.

💠 در این مراسم آقایان دکتر حبیب الله ناظم، دکتر اکبر مستاجران، دکتر عبدالعلی منصف، دکتر محمد فضیلتی، دکتر مهدی یوسفی و دکتر محمد رضا جلالی، رؤسای پیشین دانشگاه پیام نور حضور داشتند و آقایان دکتر محمد مهدی مظاهری و دکتر سردار اصلانی بصورت برخط و از طریق تماس تلفنی با جلسه همراه بودند.

💠 در ادامه جلسه همه روسای پیشین دانشگاه پیام نور ضمن بیان نقطه نظرات خویش، مباحث دارای اهمیت را برای اصلاح و پیشرفت هر چه بهتر امور مطرح کرده و مقرر گردید این جلسه با عنوان هیئت اندیشه ورز در دانشگاه پیام نور استان اصفهان به صورت هر شش ماه یکبار برگزار گردد.
لازم به ذکر است در این جلسه حجت الاسلام المسلمین حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان نیز حضور داشتند.

🗓دوشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰

🌐 http://isfahan.pnu.ac.ir
📱 http://instagram.com/Isfahan.pnu.ac.ir
🆔 http://t.me/Isfahan_pnu_ac_ir

🎙روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اصفهان

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر