اطلاعیه ها
1403/1/15 چهارشنبه
بیــانیه دانشگاهـیان دانـشگاه پیـام نـور استان اصفهان
همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس

.

بسم الله الرحمن الرحیم
سنصلی فی القدس... ان شاء الله 
روز جهانی قدس روز تبلور دیانت سرشار از بصیرت در عرصه سیاست است که از برکت ابتکار امام راحل با الهام از مکتب ظلم ستیز اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هر ساله صهیونیست سفاک را به عقب می راند و نقشه های شوم استکبار جهانی را با حضور پر شور و انقلابی مردم در سراسر دنیا بر هم می‌زند.
نزدیک به شش ماه از تجاوزات بی‌سابقه رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه می‌گذرد و این رژیم در نهایت درماندگی در برابر جبهه مقاومت از هیچ شرارتی علیه مردم بی‌دفاع غزه دریغ نکرده است. البته این اولین جنایات این رژیم سفاک نیست و بیش از هفت دهه است که از آغاز اشغال فلسطین توسط رژیم اسرائیل می‌گذرد و هر روز به جنایات این رژیم افزوده می‌شود و تاکنون جنایات بسیاری را مرتکب شده‌ که به هیچ عنوان از یاد و خاطره جهانیان پاک نخواهد شد.
اما این رژیم سفاک با این جنایات عمر کوتاه خود را کوتاه‌تر می‌کند و این از سنت های الهی است که حکومت‌ها با ظلم و خونریزی، تنها روند نابودی و اضمحلال خود را نزدیک می‌کنند.
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز در لبیک به ندای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله و تجدید بیعت با آرمان شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم بالاخص سردار دلها و شهدای اخیر کنسولگری ایران در کشور سوریه و با توجه به جنایات ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین، از جامعه دانشگاهی به ویژه از دانشجویان عزیز، اساتید محترم و کارمندان گرامی دانشگاه دعوت می‌نماید تا با حضور گسترده و از سر تکلیف اسلامی و انسانی خود، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین در برابر جنایات صهیونیست‌ها اعلام دارند تا مرهمی باشد بر آلام و مصائب ملت مظلوم فلسطین و از خداوند سبحان مسئلت می نمائیم تا با تعجیل در ظهور آخرین ذخیره الهی، بساط ظلم و ستم و فساد و انحراف را از این جهان برچیند. ان شاءالله

روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اصفهان

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر