آرشیو خبرها
1401/11/12 چهارشنبه
دیدار دکتر جوزی با رئیس صنایع شیمیایی شهدای اصفهان
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با مدیر و معاونان صنایع شیمیایی شهدای اصفهان در مجموعه بزرگ کارخانجات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شهرستان لنجان دیدار و گفتگو کرد.

.

در ابتدای این جلسه که مدیران اداری و روابط عمومی دانشگاه آقایان بیات و محمدی نیز حضور داشتند دکتر جوزی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با معرفی اجمالی دانشگاه، به بیش از 30 سال سابقه فعالیت این مرکز دانشگاهی در شهرستان لنجان و بیش از ده هزار دانش آموخته از این مرکز دانشگاهی اشاره کرد و گفت :  دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر در حال حاضر دارای 16 رشته در مقطع کارشناسی و 7 رشته در مقطع کارشناسی ارشد بوده که از وجود 16 استاد هیات علمی استفاده می کند که بیشتر آنها دارای دکتری تخصصی و مرتبه دانشیاری و استادیاری هستند و رسالت سنگینی را در ایام غیرحضوری شدن دانشگاهها بر دوش داشتند.
عضو هیات علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر در بخشی دیگر از سخنان خود تلاش تعداد 22 کارمند دانشگاه را خصوصا در ایام همه گیری کرونا ستودنی دانست و گفت بیشتر کارکنان دانشگاه دارای سطح تحصیلات دکتری و کارشناسی ارشد هستند که نیازمند نگاه ویژه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان به آن می باشد.
عضو بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر، دانشجویان دانشگاه پیام نور را افرادی با استعداد، کم توقع و از طبقه متوسط جامعه برشمرد و گفت نتایج پذیرش دانشجویان در دوره های آموزشی ارشد و دکتری و همچنین آزمونهای استخدامی موید این مطلب است.
استاد دانشگاه پیام نور زرین شهر به معرفی امکانات و ظرفیت های دانشگاه شامل فضای آموزشی، کلاسها و آزمایشگاهها، سوله ورزشی، سالن اجتماعات و ... پرداخت و در خصوص برگزاری دوره های آموزشی ویژه خانواده بزرگ صنایع وزارت دفاع توسط واحد آموزش آزاد دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر پیشنهاداتی را ارائه نمودند.
در ادامه مهندس عبدالرحیم صفاری ضمن خوشامدگویی به میهمانان، همکاری دانشگاه با مجموعه کارخانجات وزارت دفاع در شهرستان لنجان در حوزه های فرهنگی و عمرانی را موجب رشد و پیشرفت هر دو مجموعه عنوان کرد.
رئیس صنایع شیمیایی شهدای اصفهان در قسمتی دیگر از سخنان خود همکاری در زمینه عمرانی و ترمیم و بازسازی شبکه گرمایشی دانشگاه با حضور متخصصان و کارشناسان آن مجموعه را متقبل گردیدند که برآورد اولیه آن درحدود هشتصد میلیون ریال می باشد.
حجت الاسلام فرهادی رئیس عقیدتی سیاسی مجموع کارخانجات وزارت دفاع، از رئیس و مدیران دانشگاه پیام نور به جهت برپایی مدرسه قرآنی امام محمد باقر علیه السلام در دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر و همکاری و مساعدت در این زمینه تشکر نمود.
قابل ذکر است مدرسه قرآنی با نام حضرت امام محمد باقر علیه السلام از ابتدای سال جاری با تشکیل 10 کلاس در سطوح مختلف و در حوزه های قرائت، ترتیل، حفظ و تفسیر قرآن کریم با اساتید مجرب و توانمند استان اصفهان، ویژه خانواده های کارکنان صنایع وزارت دفاع و همچنین عموم علاقمندان در دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر برقرار و به ارائه خدمات فرهنگی و قرآنی می پردازد. این مدرسه در روزهای پنج شنبه به علاقمندان علوم قرآنی ارئه خدمات می دهد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر