آرشیو خبرها
1401/9/8 سه‌شنبه
دیدار با خانواده شهدا در مرکز زرین شهر
رئیس، کارکنان و تعدادی از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج با خانواده شهید حسین ابوالحسنی دیدار و گفتگو نمودند.

.

در این مراسم رئیس و جمعی از کارکنان و دانشجویان حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه با حضور در منزل مادر دانشجویان محمدمهدی ابوالحسنی و نرگس ابوالحسنی فرزندان شهید حسین ابوالحسنی، خانواده ایشان را مورد تکریم قرار داده و پای صحبتهای آنان نشستند.
دکتر جوزی رئیس مرکز و عضو هیات علمی دانشگاه با تبریک هفته بسیج به آنان و خانواده ایشان، صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان و جانبازان را ستودنی و سرافرازی نظام اسلامی را مرهون جان فشانی های شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده های آن عزیزان دانست.
خانم مهدی زاده همسر این شهید والامقام از خصوصیات این فرمانده شهید در طول 6 سال زندگی مشترک در جمع دانشگاهیان روایت کرد و خصوصیاتی همچون اخلاق نیک، تواضع و فروتنی، صداقت و خانواده دوستی، مردم داری و دینداری، احترام به دیگران و نماز اول وقت را از ویژگی های برجسته این شهید والامقام دانست.
آقای محمدمهدی ابوالحسنی دانشجوی رشته کامپیوتر و خانم نرگس ابوالحسنی دانشجوی رشته علوم تربیتی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر و فرزندان شهید حسین ابوالحسنی می باشند. شهید حسین ابوالحسنی جانشین مسئول اطلاعات عملیات تیپ 91 بقیت الله بود که چندین سال در جبهه های غرب و جنوب کشور و در عملیاتهای والفجر 4، والفجر 8، کربلای 5، والفجر 10 حضور داشت و سرانجام در اردیبهشت ماه سال 1367 در جزیره مجنون به شهادت رسید. وی دارای دو فرزند پسر و یک فرزند دختر می باشد.
در خصوص زندگی نامه این شهید والامقام دو کتاب به نامهای "گوهر شب چراغ" و "ماه مجنون" به چاپ رسیده که کتاب اول به روایت همسر و کتاب دوم به روایت دوستان شهید می باشد که کتاب "ماه مجنون" به چاپ دوم رسیده است.
در پایان به رسم یادبود لوح تقدیر و هدیه منقش به ذکر صلوات تقدیم این دانشجویان شایسته دانشگاه پیام نور گردید.
پس از آن با حضور در گلستان پر نور شهدای زرین شهر به مقام شامخ این شهید گرانقدر ادای احترام شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر