فرهنگی و دانشجویی
1402/11/30 دوشنبه
در آئین اختتامیه جشنواره سه گانه (رویش، حرکت و نشریات)
حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی حیدری  مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان، شهر اصفهان را خاستگاه اندیشمندان، عالمان، هنرمندان، پیشروان هنر، اندیشه و مجاهدت دانست و تأکید کرد: نام این عزیزان بر تارک ایران اسلامی همواره می درخشد.

.

وی با اشاره به جمله ای از شهید بهشتی مبنی بر اینکه دانشجو مؤذن جامعه است اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود افزود: حرکتی که دانشجویان عزیز ما در مجموعه های مختلف در فعالیت‌های خود شروع کردند، می‌تواند منتهی به تعالی همه جانبه کشور شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه بخش مهارت جزء شاخصه‌های توسعه و رشد جوامع محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: در بخش مهارت بارها در دانشگاه پیام نور بر افزایش و رشد آن تأکید شده و هر سه عرصه در این جشنواره از عرصه های مهمی محسوب می‌شود که شما دانشجویان با یک حرکت جامع می‌توانید در آن نقش آفرین باشید.

وی با تأکید بر این مهم که رشد ما در دانشگاه نباید رشد کاریکاتوری باشد تصریح کرد: کاریکاتور دارای رشد تک بعدی است اما خاصیت دانشجو این است که در همه مسائل رشد کند و سرآمد باشد، اگر دانشجوی ما در همه جوانب رشد نکند در مواجهه با جامعه نمی‌تواند پاسخگو باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در پایان ابراز کرد: دانشجویان پیام نور دارای ظرفیت عظیمی هستند که می توانند در سطح کلان و در مسائل مهم کشور نقش آفرین باشند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر