فرهنگی و دانشجویی
1402/11/30 دوشنبه
در آئین اختتامیه جشنواره سه گانه (رویش، حرکت و نشریات)
دکتر رضا مختاری دبیر برگزاری جشنواره و رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در آئین اختتامیه سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار به طور تجمیعی برگزار می‌شود عنوان کرد: این جشنواره تجمیع ۳ جشنواره بزرگ و مهم بود که هر کدام یک جشنواره عظیم بوده است.

.

دکتر مختاری برگزاری این جشنواره ها بعد از ایام کرونا را نقطه عطفی در دانشگاه پیام نور دانست و تصریح کرد: باید از رئیس دانشگاه پیام نور تشکر کنیم که پویایی جدیدی را در دانشگاه پیام نور رقم زدند.

دبیر برگزاری جشنواره با اشاره به اینکه این جشنواره سه گانه می‌تواند پویایی، رویش و نشاط جدیدی را در مجموعه پیام نور رقم بزند خاطرنشان کرد: اشتراک گذاری تجربیات شما می‌تواند برای پیشبرد اهداف عالیه پیام نور موثر باشد.

وی با بیان اینکه آنچه ما امروز به آن نیاز داریم امید و نشاط است تأکید کرد: امید داریم این چنین جشنواره ها بتواند امید و انگیزه را در سطح کشور ایجاد کند و از همراهی همه مراکز، واحدها و استان ها تشکر می‌کنم که در برگزاری این جشنواره تلاش خود را به کار گرفتند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اشاره به اینکه بیش از ۳۵۰۰ اثر از دانشجویان سراسر کشور در بخش های مختلف جشنواره واصل شد یادآور شد: در فرآیند داوری بیش از ۶۰ داور حرفه ای در استان ها  آثار را داوری کردند و از آثار برگزیده امروز تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه در این فضای با نشاط بر آنیم که در راستای مهارت محوری و اشتغال برای دانشجویان قدم برداریم افزود: امید داریم در این اشتراک گذاری تجربه ها اتفاقات خوبی را برای ساختن ایران اسلامی رقم بزنیم.

دکتر مختاری در پایان با اشاره به مرجعیت دانشجو در کشور تأکید کرد: از همه دانشجویان دعوت می‌کنم در ۱۱ اسفند ماه سال جاری در انتخابات شرکت کنند تا انتخابات پر شوری را داشته باشیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر