فرهنگی و دانشجویی
1402/10/9 شنبه
حضور پرشور دانشگاهیان در تجمع مردمی یوم الله ۹ دی
در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و در راهپیمایی و تجمع مردمی یوم الله ۹ دی، در میدان انقلاب اصفهان شاهد حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان اصفهان بودیم.

.

به گزارش روابط عمومی؛ دکتر مختاری رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به همراه کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان اصفهان با حضور در راهپیمایی ۹ دی، عهدی دوباره با ولایت بستند.
نهم دی ماه مصادف است با سالروز حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مردم ایران محسوب می شود.
روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید، از این رو و همزمان با سراسر ایران اسلامی اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان اصفهان، هم دوش و هم صدا با ایران اسلامی در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در راهپیمایی و تجمع باشکوه ۹ دی سال ۱۴۰۲ که در میدان انقلاب اسلامی اصفهان برگزار شد، شرکت نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر