اخبار اصلی
1403/2/16 یکشنبه
دکتر محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان
در آئین تکریم، تجلیل و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و مرکز اصفهان و دبیرخانه منطقه شش دانشگاه پیام نور کشور که در ستاد این دانشگاه در شهر اصفهان برگزار شد:

.

دکتر محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در زمان پیروزی با انباشتی از عقب ماندگی ها مواجه بود عنوان کرد: قبل از پیروزی انقلاب مسائل خیلی ساده را هم نمی‌توانستیم انجام دهیم چراکه اجازه نمی‌دادند دانش و فناوری را فرا بگیریم.
وی با اشاره به ظرفیت جوانان مومن و انقلابی اظهار کرد: انقلاب اسلامی به این نتیجه رسید که باید در تولید علم جهشی عمل کند و از آنجا که علم تا آن زمان برای همه در دسترس نبود و عده ای با شرایط خاص به علم و دانش دسترسی داشتند ما تولید علم نداشتیم و پیشرفت ما بسیار کند بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور، علم را برای همه دست یافتنی کرد تاکید کرد: با وجود دانشگاه پیام نور، علم در حیطه عده خاص نبود و به این واسطه هر کس توان دستیابی به علم و دانش را پیدا کرد.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور حق عظیمی بر گردن کشور دارد خاطرنشان کرد: با تاسیس دانشگاه پیام نور دیگر دانشگاه رفتن برای کسی رویا نبود و به همین دلیل رشد علمی ما از اکثر کشورهای دنیا بالاتر است و این ورود جهشی نظام در باب علم و فناوری بود.
دکتر محمدرضا جان نثاری با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور در ابتدای تأسیس با برخی دانشگاه ها از نظر سطح علمی برابر نبود ابراز داشت: خدمت دانشگاه پیام نور به مردم از این دانشگاه ها بیشتر است چرا که نگاه به علم را تغییر داد و در جهت پیشرفت قدم برداشتن را تسهیل کرد و این هنر دانشگاه پیام نور بود.
وی طبقه بندی دانشگاه ها به دانشگاه درجه یک و دو را توهین تلقی کرد و گفت: همه دانشگاه ها در جهت رشد و شکوفایی جامعه قدم بر می‌دارند و قابل احترام هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان پیرامون عملکرد دکتر مختاری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان تصریح کرد: من شهادت می‌دهم که آقای دکتر مختاری هر آنچه توان داشت در دانشگاه پیام نور انجام داد و ایشان فردی صبور ،سخت کوش، کاربلد، متواضع و مردمی است.
وی خاطرنشان کرد: من به نمایندگی از استاندار و همه مدیران استان از زحمات آقای دکتر مختاری صمیمانه تشکر می‌کنم و برای رئیس جدید این مجموعه آرزوی موفقیت دارم و به ایشان می‌گویم به قدری که برای این مجموعه توان بگذارید مسئولان استان استقبال خواهند کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر