فناوری و پژوهش
1402/10/4 دوشنبه
مراسم اختتامیه گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری
تقدیر از پژوهشگران، فناوران و کارآفرینان برتر سال ۱۴۰۲ منطقه شش دانشگاه پیام نور کشور (اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری) همزمان با مراسم اختتامیه گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، در دانشگاه پیام نور انجام شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اصفهان مراسم اختتامیه جشنواره  نکوداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران، فناوران و کار آفرینان برتر دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، معاون آموزشی و پژوهشی، مدیران ستادی، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه در سالن کنفرانس ستاد استان و به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر دانشگاه های پیام نور برگزار گردید.
در این نشست دکتر مختاری رئيس دانشگاه از تلاش تمامی اعضای هیئت علمی و پژوهشگران برتر، کارکنان اداره پژوهشی و ارتباط با صنعت و کارآفرینی در راستای ارتقاء جایگاه پژوهشی منطقه ۶ دانشگاه های پیام نور تشکر و تقدیر نمود و عنوان داشت: علم و پژوهش پایه اصلی پیشرفت همه جانبه کشور می باشد و بر همین اساس پژوهش های امروز ما باید از سویی معطوف به حل مسائل کشور و اداره مطلوب جامعه و از سوی دیگر، برای رسیدن به اوج قلع علم و دانش باشد.
دکتر مختاری تصریح کرد: رتبه کشور در حوزه علمی و پژوهشی باید روز به روز ارتقاء و پیشرفت یابد و این مهم جز با تلاش و اهتمام جدی و قوی پژوهشگران در تمامی حوزه های علمی امکان پذیر نیست.
در ادامه نیز خانم دکتر صدیقه واعظی فر معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه ضمن تبریک و تشکر از تمامی پژوهشگران برتر و همکاران اداره پژوهشی و ارتباط با صنعت و کارآفرینی از تلاش ها و زحمات بی وقفه و صادقانه رئيس دانشگاه پیام نور استان اصفهان تقدیر و تشکر نمود و ابراز داشت: پیشرفت و ارتقاء دانشگاه پیام نور استان اصفهان جز با مدیریت راهبردی، تدبیر و درایت رئيس دانشگاه میسر نبوده و به همین مناسبت از زحمات شبانه‌روزی و پیگیری های لحظه به لحظه ایشان در تمام سطح مدیریت کلان استان و ایجاد فضای امن علمی و اجرایی تقدیر و تشکر بعمل آورد.
شایان ذکر است در پایان نشست، از پژوهشگران برتر منطقه ۶ دانشگاه های پیام نور که به شرح زير می باشند، تجلیل و تقدیر بعمل آمد:
- رئیس استان برتر در حوزه ارتباط با صنعت و کارآفرینی جناب آقای دکتر رضا مختاری ملک آبادی
- عضو برتر در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه خانم دکتر صدیقه واعظی فر
- پژوهشگر برتر حوزه علوم انسانی در رشته جغرافیا دکتر امیر حسین حلبیان
- پژوهشگر برتر حوزه علوم انسانی در رشته روانشناسی خانم دکتر صدیقه رضائی دهنوی
- پژوهشگر برتر حوزه علوم انسانی در رشته ادبیات و زبان های خارجی خانم دکتر مریم فرنیا
- پژوهشگر برتر در حوزه علوم کشاورزی و فنی مهندسی در رشته علوم کشاورزی آقای دکتر ابوالفضل باغبانی آرانی
- رئیس گروه برتر در حوزه ارتباط با صنعت و کارآفرینی آقای دکتر محمد باقر سلطانی
- کارمند پژوهشگر برتر آقای دکتر حسین قمری
- کارشناس برتر حوزه پژوهش خانم مریم قباد زاده
 - و کارشناس برتر در حوزه کارآفرینی و ارتباط با صنعت خانم ملیحه عزیزی

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر