اخبار اصلی
1403/2/16 یکشنبه
دکتر سید رضا میرمهدی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان اصفهان
در آئین تکریم، تجلیل و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و مرکز اصفهان و دبیرخانه منطقه شش دانشگاه پیام نور کشور که در ستاد این دانشگاه در شهر اصفهان برگزار شد:

.

دکتر سید رضا میرمهدی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان اصفهان ابراز داشت: اگر دانشگاه به درستی برنامه ریزی و عمل کند فرهنگ، ارزش ها، اعتقادات و خط قرمزهای نظام با درستی رعایت خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور دانشگاهی است که بر مبنای عدالت آموزشی و توسعه آموزش بنا شده است یادآور شد: مخاطب این دانشگاه بسیاری از خانواده های کم برخوردار هستند که توان حضور در دانشگاه های بزرگتر را نداشته اند.
دکتر میرمهدی با بیان اینکه رسالت دانشگاه علم آموزی، تربیت نیروهای باسواد و خبره برای حل مشکلات کشور است، خاطرنشان کرد: دانشگاه یک رسالت بزرگ‌تری نیز دارد و آن تقویت اخلاق، معنویت و ارزش ها است.
سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان اصفهان افزود: اگر امروز شاهد شک و شبهه و تردید در نسل جدید هستیم بدین معناست که دانشگاه باید قوی تر ظاهر شود و در این زمینه عملکرد عمیق تری داشته باشد.
وی با تشکر از زحمات ارزنده دکتر مختاری در طول سال‌هایی که ریاست دانشگاه پیام نور استان اصفهان را عهده دار بودند عنوان کرد: دانشگاه پیام نور استان اصفهان ظرفیت های گسترده ای دارد و من از نظرات و انتقادات همه دوستان پیرامون بهبود عملکرد این دانشگاه استقبال می‌کنم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر