1399/6/31 دوشنبه دیدار با خانواده معظم شهدا در ایام بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مسئولین دانشگاه پیام نور استان اصفهان با همسر و فرزند شهید مدافع حرم محسن حججی دیدار نمودند. در این دیدار دکتر محمد رضا جلالی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و رئیس منطقه شش دانشگاه پیام نور اظهار داشت: شهید حججی افتخار استان اصفهان و ایران اسلامی و یادآور رشادت دلاورمردان لشگرهای هشت نجف اشرف و امام حسین علیه السلام استان اصفهان  بود که در جبهه های حق علیه باطل با حضور موثر خود به عنوان خط شکن جبهه ها شناخته شده بود و ایشان نیز با حضور در خط مقاومت در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها درس آموز جوانان امروز میهن و ایران اسلامی بود و با گذشت از جان و نثار خون پاک خود، خوی توحش دشمنان اسلام و دشمنان خط مقاومت را برای مردم دنیا  نمایان کرد.
ایشان خاطرنشان کرد: شهید محسن حججی عزیز نشان داد دشمنان دین و کسانی که با عناوین مختلف در عراق و سوریه به جان مردم افتادند حیوانات دست آموز غرب هستند و هیچ بویی از انسانیت نبرده اند و به هیچ اصل انسانی پایبند نبودند.
 جلالی در ادامه افزود: نقش همسران شهدا کم از ایشان نیست زیرا همسران شهدا با صبر و مجاهدت خود این دلاورمردان را در راهی که می روند حمایت می کنند و اگر این صبر و از خودگذشتگی نبود بسیاری از این رشادتها شکل نمی گرفت.
لازم به ذکر است این دیدار در قالب سلسله برنامه راویان نور که به مناسبت  گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در حال برگزاری است انجام شد. در این دیدار رئیس دانشگاه پیام نوراستان اصفهان  به همراه معاون و مدیر فرهنگی و کارشناسان استان و معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان با همسر و فرزند شهید محسن حججی دیدار و گفتگو کردند. این دیدار درمحل موزه دفاع مقدس استان اصفهان انجام گرفت.
پس از این دیدار دکتر جلالی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دکتر مهدی زمانی عضو هیأت علمی رشته الهیات مرکز اصفهان و رئیس سابق مرکز اصفهان که خود از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس هستند به روایتگری در خصوص حضورشان در جبهه های حق علیه باطل پرداختند.
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر