1399/1/13 چهارشنبه رئیس منطقه شش دانشگاه پیام نور خبر داد:با بهینه سازی سرورهای سخت افزاری در دیتا سنتر موجود استان اصفهان و تخصیص منابع سخت افزاری لازم امکان برگزاری کلاس ها در دانشگاه پیام نور منطقه ۶ استانهای اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری بوجود آمد. دکتر محمد رضا جلالی گفت: این امکان چندسالی بود که برای اهداف دیگری به صورت محدود در استان اصفهان راه اندازی شده بود که با تدابیر انجام شده امکان برگزاری ۲۲۰۰ نفر همزمان برای کلاسهای تمام مقاطع فرآهم گردیده است. جلالی در ادامه گفت :با این شرایط استان اصفهان اولین استانی است که با توجه به شرایط موجود در ایام کرونایی از ۲۶ اسفند تاکنون و حتی در ایام تعطیلات نوروز اقدام به برگزاری کلاسها به صورت الکترونیکی نموده است. تا کنون بیش از ۳۳۰ کلاس درسی در بیش از ۱۲۰ عنوان در مقطع کارشناسی ارشد کلاس الکترونیکی برگزار شده است. سرپرست استان اصفهان در ادامه افزود: برنامه ریزی کلاسها تا ۱۰ خرداد درحال انجام است و پیش بینی می گردد بتوان نیاز دانشگاه را برای برگزاری کلاسهای دانشگاه به صورت الکترونیکی تامین نمود.
جلالی گفت:در خصوص آزمونهای میان ترم ، استان اصفهان اقدام به راه اندازی سامانه آزمون در استان نموده است که با این سامانه نیز امکان برگزاری آزمونهای میان ترم نیز برای اساتید و دانشجویان فرآهم گردیده است.
وی در ادمه افزود :با همکاری فناوری اطلاعات استان و آموزش الکترونیک استان اصفهان با برنامه ریزی دقیق و افزایش منابع سخت افزاری در طول ایام باقیمانده در ترم جاری بتوان با بالاترین کیفیت ، امکانات برگزاری کلاس و فرآیندهای جاری و مورد نیاز دانشگاه انجام گیرد.
دکتر جلالی در پایان افزود: وظیفه خودمیدانم از همه همکاران درستادومراکز که همپای جهادگران و تلاشگران عرصه سلامت مجری این اقدام ارزشمند شدند تشکر و سپاسگزاری نمایم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر