1398/9/13 چهارشنبه دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در دانشگاه پیام نور واحد قهدریجان رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با نماینده مردم شهرستان های فلاورجان، قهدریجان و پیربکران در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه پیام نور واحد قهدریجان دیدار کرد.

در این دیدار دکتر یوسفی به بررسی مراکز دانشگاهی پیام نور در حوزه انتخابی حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی  لارگانی پرداخت.

یوسفی با اشاره به جمعیت دانشجویی مناسب در واحد قهدریجان گفت: این واحد دانشگاهی دارای پتانسیل بسیار مناسبی برای رشد و توسعه می باشد. وی در ادامه افزود: دانشگاه پیام نور به دلیل بومی بودن دانشجویان دارای حداقل آسیب اجتماعی در میان دانشگاه ها است. این دانشگاه مورد اقبال عمومی مردم در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد و در سال جاری تعداد شرکت کنندگان در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه سی درصد رشد داشته است که حکایت از موفقیت این دانشگاه در جذب بوده است.

یوسفی توسعه دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد می تواند خواسته مردم در مناطق محروم را برطرف کند تا آنها بتوانند در تحصیلات تکمیلی به رشد مورد نظر دست یابند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی  لارگانی گفت: برای حل مشکلات پیش روی دانشگاه پیام نور در مجلس شورای اسلامی تلاش می نماییم و از زحمات دکتر یوسفی در مجموعه مدیریت استان و از زحمات دکتر کریمی رئیس واحدهای پیربکران و قهدریجان قدردانی می نمایم.

موسوی در ادامه اظهار داشت: علیرغم فضای فیزیکی محدود دانشگاه پیام نور قهدریجان از جمعیت دانشجویی بالایی برخوردار است و امیدواریم به رشد و توسعه مناسب دست یابد.

در پایان این دیدار دکتر یوسفی و حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی  لارگانی پس از بازدید از قسمت های مختلف دانشگاه بر سر مزار شهدای گمنام مدفون در دانشگاه پیام نور واحد قهدریجان حاضر شدند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر