آموزش و امتحانات
1399/11/7 سه‌شنبه
تلاش مسئولین و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات همپای تلاشگران حوزه سلامت
دکتر محمد رضا جلالی طی جلسه ای از زحمات مسئولین و کارشناسان فناوری اطلاعات در برگزاری کلاسهای الکترونیکی در دو نیمسال گذشته به صورت ویژه قدردانی کرد و این تلاش را حماسه ای همپای تلاشگران حوزه سلامت در ایام کرونا دانست.

.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان افزود: سامانه ریلاین سامانه ای جامع برای آموزش الکترونیکی است که هم کلاس و تکلیف و هم آزمون را به خوبی پوشش داد و آن را سامانه ای مطلوب ارزیابی کرد و حتی بخش آزمون این سامانه را فراتر از حد انتظار دانست که آزمونهای خوب و موفقی را در دو نیمسال گذشته داشته ایم.
ایشان اظهار داشت: رصد لحظه به لحظه کلاسها و پاسخگویی مناسب به اساتید و دانشجویان از اهم فعالیتها بود. وی ضمن اعلام حمایت از عملکرد مجموعه برای بالا بردن کیفیت و رضایتمندی بیشتر برای ترم آتی نیز این مهم را تاکید کرد.
در ادامه دکتر رضا مختاری با اشاره به نسلهای آموزش و اینکه در نسل سوم آموزش یعنی دانشگاه کارآفرین هستیم تاکید کرد که رکن اصلی دانشگاه در این نسل مبتنی بر IT است و دانشگاهی در این زمان موفق تر است که سرمایه گذاری بیشتری روی IT  انجام دهد.
معاون دانشگاه پیام نور استان اصفهان ادامه داد: رسالت و هدف اصلی دانشگاه پیام نور نیز آموزش الکترونیک است و کرونا فرصتی ایجاد کرد که ما سریعتر به رسالت خود نزدیک شویم و البته تا رسیدن به کمال راه زیادی در پیش است، که با همت و تلاش همه بویژه تلاشگران عرصه فناوری اطلاعات دانشگاه رسیدن به هدف تسریع و راه کوتاه تر خواهد شد.
ایشان به لزوم کادرسازی و آموزش فناوری اطلاعات به سایر همکاران و لزوم پاسخگویی هر فرد در هر پستی ، به تشکیل اتاقهای الکترونیکی با حضور اساتید  تاکید کرد.
وی بر ساماندهی تجهیزات الکترونیکی و درآمدزائی در حوزه فناوری اطلاعات تاکید کرد و عنوان داشت دانشگاه پیام نور باید از سایر دانشگاه های کشور در زمینه آموزش الکترونیکی جلوتر باشد و برای رسیدن به این هدف باید تمام مشکلات شناسایی شود و از کنار کوچکترین ایرادی نگذریم.
در ادامه جلسه دکتر علی هادیان ضمن تشکر از زحمات همکاران فناوری اطلاعات و حمایتهای ویژه ریاست و معاونت استان بیان نمود: کرونا نشان داد که اعتماد به فناوری اطلاعات نتایج خوب و اثر بخشی در تمام حوزه ها دارد و عملا بدون ابزار و امکانات فناوری اطلاعات گذر از دوران کرونا امکان پذیر نیست.
مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور استان اصفهان افزود: کرونا در فرهنگ سازی استفاده از ابزار و روشهای فناوری اطلاعات بسیار موثر بوده و در آینده حتی بعد از کرونا نیز امور مبتنی بر فناوری اطلاعات همچون آموزش الکترونیکی ادامه خواهد داشت و در این راستا همه اقشار جامعه باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
ایشان از افزایش ظرفیت کلاسهای آنلاین از 8000 نفر همزمان به 9500 نفر همزمان در نیمسال آتی خبر داد و ابراز امیدواری کرد با توجه به تجربه ای که در دو نیمسال قبلی داشتیم، ان شاء ا... در نیمسال آتی با کیفیت بهتری خدمات رسانی کنیم.
در ادامه مسئولین فناوری اطلاعات مراکز و واحدهای مجری سرورهای الکترونیکی به بحث و تبادل نظر پرداختند و در پایان نیز با ارائه لوح تقدیر از زحمات همه همکاران این حوزه قدردانی به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر