اخبار اصلی
1401/2/20 سه‌شنبهرئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان: بازگرداندن روحیه بالا و نشاط به مجموعه دانشگاه را اقدامی ضروری، اثر گذار و هم راستا با سیاست های کیفی بخشی دانشگاه می دانیم و به آن ملتزم هستیم.
برگزاری مراسم گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از استادان دانشگاه پیام نور استان اصفهان
در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی دکتر مختاری، رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان، ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک روز استاد به تمامی فرهیختگان و استادان دانشگاه از زحمات این عزیزان در طی سال گذشته تقدیر و تشکر نمود.

.

ایشان همچنین اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان اصفهان با تلاش و همت اساتید گرانقدر جزو دانشگاه های پیشرو در کشور است که این مورد در ایام سخت درگیری با ویروس منحوس کرونا بر جامعه دانشگاهی کشور آشکار گردید.
دکتر مختاری افزود: برای داشتن یک دانشگاه سرآمد در کل مجموعه آموزش عالی، باید به سمت دانشگاه کار آفرین در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کرد و شما عزیزان هستید که می توانید پیام آور اهداف دانشگاهِ پیشتاز و تحول آفرین باشید.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان خاطر نشان کرد: بازگرداندن روحیه بالا و نشاط به مجموعه دانشگاه را اقدامی ضروری، اثر گذار و هم راستا با سیاست های کیفی بخشی دانشگاه می دانیم و به آن ملتزم هستیم.

سپس حجت الاسلام والمسلمین کلباسی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت بزرگداشت مقام استاد در جمع صمیمی اعضای هیات علمی و خانواده های آنان، اهمیت نقش اساتید در تربیت دینی دانشجویان فرهیخته پیام نور را بسیار حائز اهمیت دانست.
ایشان با اشاره به یکی از برکات مهم دانشگاه پیام نور یعنی شمار زیاد اساتید انقلابی و متدین در دانشگاه افزود: هدف دانشگاه صرفا علم آموزی نیست، بلکه تربیت انسانی والا و دانشجویانی مجهز به سلاح علم است.
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تاکید بر این که یکی از بهترین کسانی که می توانند به سوالات مطرح در ذهن دانشجویان پاسخ های مستدل و منطقی بدهند، اساتید بزرگوار دانشگاه هستند به تبیین نقش مهم آنها در این رسالت اجتماعی پرداخت.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین داستانپور دقایقی پیرامون موضوع آسیب شناسی خانواده های اساتید و اعضای هیات علمی و فرزندانشان به ارائه نکاتی پرداخت.
ایشان در ادامه جلسه به چهار مدار اصلی خانواده یعنی مدار محبت، مدار تکریم، مدار مشورت و مدار مدیریت و مسئولیت دادن به فرزندان به صورت تیتر وار اشاره و توضیحاتی را با ذکر مثال برای جمع حاضر ایراد نمود.

دکتر پیمان آقائی، معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در مراسم تجلیل از مقام استادان این دانشگاه گفت: تلاش خواهیم نمود روح نشاط، انگیزه و امید به مجموعه دانشگاه دمیده شود.
  معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در حاشیه مراسم تجلیل از مقام استاد، از لزوم برگزاری مراسم های مشابه برای سایر مجموعه های فعال این دانشگاه خبر داد.
 آقائی خاطر نشان ساخت در تلاشیم برنامه های مشابهی را در مناسبت های پیش رو برای کارمندان زحمتکش و دانشجویان نیز برگزار نمائیم.
وی افزود: طی دو سال زندگی و کار در شرایط سخت کرونایی، مجموعه دانشگاه و خانواده دانشگاهیان با مشکلات و آسیب های فراوانی مواجه بوده اند و صبورانه، به دور از جنجال ها و با کمترین سطح از توقع، عملکردی مطلوب، قابل دفاع و افتخارآمیز داشته اند.
 
از دیگر برنامه های مراسم بازدید از رصد خانه و آسمان نمای باشگاه در فضایی سه بعدی و اجرای موسیقی سنتی توسط گروه آوا به صورت زنده بود.
این ضیافت پس از برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام کلباسی با صرف شام و پذیرایی از مدعوین به پایان رسید.

لازم به ذکر است در این مراسم، دکتر آقایی معاون اجرایی دانشگاه، سرکار خانم دکتر واعظی فر معاون آموزشی و پژوهشی استان، مدیران ستاد استان، آقای صیرفی نژاد شهردار منطقه ۲ اصفهان و تعداد ۶۰۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه به همراه خانواده ایشان حضور داشتند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر