1398/4/12 چهارشنبه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اصفهان : دانشجویان دانشگاه پیام نور از حیث علمی و فرهنگی دانشجویان بسیار مستعد و توانمندی هستند. حجت الاسلام و المسلمین جعفر عمادی در آیین تکریم مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان ضمن تقدیر از زحمات مسئول و پرسنل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در مدت خدمت در دانشگاه پیام نور و آشنایی با دانشجویان این دانشگاه خدمت به دانشجویان دانشگاه پیام نور را بسیار ارزشمند می دانم زیرا دانشجویان این دانشگاه بسیار مستعد و توانمند در عرصه های علمی و فرهنگی هستند.

عمادی خدمت به دانشجویان پیام نور را مایه افتخار و مباهات  خود دانست.

در این آیین حجت الاسلام والمسلمین دکتر خوش نویس زاده از زحمات همکاران خود در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان، رئیس و معاونین و مدیران دانشگاه پیام نور و روسای مراکز و واحدها استان تقدیر کرد و گفت: انصافاَ مسئولین این دانشگاه علی رغم مشکلات اقتصادی در مباحث فرهنگی تمام تلاش خود را در جهت کمک به این دفتر به کار می بندند.

دکتر خوش نویس زاده طرح ابناء الامام را یکی از طرح های موفق در زمان تصدی در دانشگاه پیام نور استان اصفهان دانست که با استقبال خوب دانشجویان این دانشگاه مواجه شد .

خوش نویس زاده در ادامه افزود: علی رغم تبلیغات محدود ، دانشجویان از این طرح استقبال بسیار خوبی نمود و امیدواریم این طرح در دانشگاه توسط مسئول محترم جدید نهاد پیگیری  شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان طرح ابناء الامام را طرحی برای آشنایی با  افکار و اندیشه های مقام معظم رهبری معرفی کرد .

خوش نویس زاده در ادامه افزود : دانشجویان دانشگاه پیام نور نزدیک ترین قشر دانشگاهی به بازار کار هستند.

وی ضمن ابراز رضایت از وضعیت فرهنگی دانشگاه پیام نور گفت: با اینکه تمام دانشگاه های ما هنوز از دانشگاه ایده آل و مورد انتظار انقلاب اسلامی فاصله دارند ولی در این میان انصافاَ دانشگاه پیام نور از سطح مناسبی در مسائل فرهنگی برخوردار است و معضلات فرهنگی در این دانشگاه حداقل می باشد.

خوش نویس زاده اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه پیام نور دانشجویانی مستعد هستند که به دلایل شرایط خاص زندگی خود در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند و دانشگاه پیام نور شرایط ادامه تحصیل را برای این افراد توانمند فراهم ساخته اند و تلاش و خدمت به این دانشجویان بسیار ارزشمند است سطح علمی این دانشگاه سطح علمی قابل قبول است و فارغ التحصیلان این دانشگاه از توانایی بالایی برخوردارند.

دکتر خوش نویس زاده دانشگاه پیام نور را دارای پتانسیل بسیار بالایی در مسائل علمی و فرهنگی دانست و گفت: امیدواریم تمام افرادی که در این دانشگاه مشغول خدمت به دانشجویان این دانشگاه هستند قدر این موقعیت را بدانند و از این پتاسیل بالا حداکثر استفاده را بنمایند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر