1398/4/12 چهارشنبه فراهم آوردن مقدمات لازم برای برگزاری کنکور سراسری سال 1398 در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان نشستی به منظور بررسی، هماهنگی و آماده سازی مقدمات مورد نیاز برای برگزاری کنکور سال 1398 در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان برگزار شد.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با تأکید بر لزوم برگزاری هرچه بهتر این ماراتون و پیش بینی امکانات و تجهیزات برای اجرای این رویداد بزرگ ملی افزود: تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

ایشان ایجاد فضایی آرام و محیطی مطلوب را از مهم‌ترین شرایط برگزاری کنکور دانست و اظهار داشت: امیدواریم این دانشگاه با در نظر گرفتن تجربیات گذشته و امکانات موجود بتواند در برگزاری این رقابت کشوری نقش ارزنده‌ای را ارائه کند.

ایرج پور با اشاره به این موضوع که تمامی تدابیر لازم مد نظر قرار گرفته است تصریح کرد: آموزش و توجیه عوامل برگزار کننده کنکور، آماده سازی و ساماندهی محیط از قبیل وجود نور کافی، تهویه هوا و چینش صندلی ها، بحث پذیرایی از داوطلبین، محل استقرار خانواده ها، عوامل نیروهای انتظامی، آتش نشانی و اورژانس، مسائل مربوط به قرنطینه کنکور و ... از مواردی است که به جد پیگیری و به نتیجه رسیده است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر