1398/4/12 چهارشنبه اجتماع بزرگ صادقیون و تشییع پیکر شهدای گمنام در شهرستان گلپایگان در سالروز شهادت امام صادق (ع) همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) طی مراسمی که به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در حسینیه سید السادات گلپایگان برگزار گردید، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه گلپایگان پس از حضور در این مراسم ، با راهپیمایی در قالب یک دسته عزاداری بزرگ که متشکل از تمامی هیئتها، مداحان و ذاکرین شهرستان بود به سمت امامزادگان هفده تن گلپایگان رهسپار شدند.

حجت الاسلام والمسلمین  کرامتی امام جمعه گلپایگان در حاشیه این مراسم، ضمن تشکر از مردم همیشه در صحنه و لایی شهرستان اظهار داشت: شناخت امام زمان و ائمه معصومین و راهبردهایی که آنان برای ما ترسیم نموده و تعیین کردند در هر زمان و مکان و موقعیت ضروری و لازم است.

وی با بیان اینکه امام صادق(ع) شیعیان و ولایتمداران حقیقی و واقعی می خواهد عنوان کرد: امام صادق شیعه ای می خواهد که در همه عرصه های اجتماعی حضور داشت و در برابر استکبار جهانی خم به ابرو نیاورد و ضمن اینکه معارف دین را بشناسد ، پای معارف دین و علم دین سینه بزند و علاوه بر ولایتمداری و ولایت پذیری ، برنامه هایی که آنها ترسیم نموده اند را دنبال نماید.

وی ادامه داد: امام صادق(ع) در میان ائمه معصومین از بزرگوارانی است که بعنوان شیخ الائمه نامیده شده است و این بدان معنی است که ایشان بالاترین سن را در میان امامان معصوم و دوران امامت خود داشته اند.

وی در پایان از زحمات خبرنگاران به خاطر حضور در بحثهای سیاسی ، اجتماعی و مذهبی تشکر نمود و هفته اطلاع رسانی و خبرنگاری را به این قشر خدوم تبریک گفت.

در پایان مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام و تازه تفحص‌شده با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم انجام شد.

همچنین در شب شهادت همکاران ضمن حضور در بیت آیات عظام قاضی زاهدی در مراسم سخنرانی و مدیحه سرائی شرکت نموده و در سوگ شهادت رئیس مذهب تشیع به ماتم نشستند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر