1398/4/10 دوشنبه بازدید دکتر منصف از نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و واحد زواره دکتر منصف معاون علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان به منظور بررسی نحوه برگزاری آزمونهای پایان نیمسال دوم 98-1397 از دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و واحد زواره بازدید نمود.

ایشان با حضور در مرکز اردستان و واحد زواره به بررسی کیفیت برگزاری امتحانات پایان ترم  و ارزیابی مسائل و مشکلات احتمالی موجود از حوزه‌های امتحانی پرداخت.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی، به ارائه گزارشی از روند برگزاری آزمون ها پرداخت و از معاون علمی و فرهنگی دانشگاه دعوت به عمل آورد تا از نحوه برگزاری آزمون ها از نزدیک دیدار کند. 

دکتر منصف ضمن بازدید از سالن برگزاری امتحانات این دانشگاه، شیوه برگزاری و حضور اعضای هیات علمی در زمان برگزاری امتحانات، رعایت بخشنامه ها و تکمیل صورتجلسات و همچنین نحوه رسیدگی به تخلفات احتمالی دانشجویان در امتحانات بررسی نمود و نظرات دانشجویان را در خصوص کیفیت امتحانات کتبی و الکترونیکی جویا شد.

معاون علمی و فرهنگی دانشگاه ضمن ارزیابی کیفیت برگزاری امتحانات بر لزوم رعایت قوانین و مقررات آموزشی توسط دانشجویان و ایجاد آرامش، نظم و انضباط  توسط مسئولین برگزار کننده امتحانات تأکید کرد.

در این بازدید دکتر منصف ضمن ابراز رضایتمندی از وضعیت برگزاری امتحانات و با بیان این که برگزاری منظم و سالم امتحانات یکی از رسالتهای مهم علمی و فرهنگی در دانشگاه پیام نور به شمار می رود از سعی و تلاش رئیس، عوامل برگزاری امتحانات، رابط ها و مراقبان به پاس برگزاری مطلوب آزمون ها تشکر کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر