1398/4/3 دوشنبه گرامیداشت روز بسیج اساتید با حضور و سخنرانی دکتر یوسفوند در پیش از خطبه های نماز جمعه شهر وزوان دکتر حسن رضا یوسفوند رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان به مناسبت فرا رسیدن سی و یک خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر وزوان سخنرانی کرد.

دکتر یوسفوند ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکترمصطفی چمران و روز بسیج اساتید از ستاد اقامه نمازجمعه و دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر وزوان جهت اختصاص این زمان قدردانی نمود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان سخنان خود را در دو محور اساسی مطرح نمود: اول بسیج اساتید و جایگاه آن در جامعه و دوم شهید چمران به عنوان یک الگو.

دکتر یوسفوند با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره شأن استاد و دانشگاه تاکید معظم ‌له را بر این دیدگاه مبین نقش مهم دانشگاه در تعیین تحولات جامعه دانست.

ایشان در ادامه صحبت‌های خود به نقش و جایگاه بسیج در جامعه اشاره کرد و با تبیین رویکردها و اهداف بسیج در راستای تعالی جامعه جایگاه بسیج را بسیار والا ارزیابی کرد و قرار گرفتن این دو نهاد مقدس و تاثیر گزار یعنی دانشگاه و اساتید با بسیج در کنار هم را دارای شأن والا و سازنده ارزیابی نمود.

وی در ادامه به تبیین و تشریح ابعاد شخصیتی شهید دکتر مصطفی چمران پرداخت و به تاکیدات رهبری مبنی بر تربیت انسان در شاخص شهید چمران اشاره نمود.

دکتر یوسفوند افزود: مدیر بودن، عالم بودن و عامل بودن، علم نافع شهید چمران، خط مشی شجاعانه و جسورانه، انقلابی بودن شهید چمران را از ویژگی اساسی برای شخصیت شهید چمران بود.

 ایشان بیان داشت: اقدامات شایسته بسیج اساتید در ابعاد مختلف فرهنگی و پژوهشی به سمت بسط و توسعه پیش رفته و طی سالهای خدمت ، افتخارات عدیده ای را نصیب اساتید بسیجی در تمام مراکز استان ها و اغلب دانشگاه های کشور نموده است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر