1398/3/28 سه‌شنبه طبیعت گردی کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان شنبه بیست و پنجم خرداد ماه اولین طبیعت گردی و پیاده روی کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان پس از ماه مبارک رمضان اتفاق افتاد.

با پایان ماه مبارک رمضان و به دنبال برنامه طبیعت گردی هفتگی و فرا رسیدن روزهای گرم سال، شورای فرهنگی دانشگاه، برنامه طبیعت گردی و پیاده روی کارکنان را مد نظر قرار داد.

 مطابق با برنامه های ورزشی و رفاهی دانشگاه و در شرایط کنونی، کارکنان بیش از هر زمان دیگری به مکان های خوش آب و هوا و سرسبز برای طبیعت گردی و تلطیف روحیه، به دور از هرگونه هیاهوی کار اداری نیاز دارند.

همسار از روستای های خوش آب و هوا و مقصد کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان بود که حضور در این روستا، حال و هوای کارکنان این دانشگاه را عوض کرد.

کارکنان دانشگاه با حضور بر مزار تنها شهید این روستا، شهید محمد قاسمی همساری از شهدای دفاع مقدس ضمن قرائت فاتحه، با آرمان های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

در این برنامه که با هماهنگی و به همت امور فرهنگی دانشگاه صورت پذیرفت کارکنان پس پیاده روی، کوهنوردی، گپ و گفت و اقامه نماز مغرب و عشاء، شام مختصری را کنار هم صرف نمودند.

شهرستان اردستان  با مساحت ۱۱٬۵۹۱ کیلومترمربع و جمعیتی بالغ بر ۴۱٬۴۰۵ نفر در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرق مرکز استان اصفهان قرار دارد. این شهرستان از ۲ بخش، ۳ شهر، ۷ دهستان و ۳۰۶ روستای دارای سکنه تشکیل شده است. مرکز این شهرستان شهر اردستان است روستای همسار نیز یکی از زیباترین روستاهای این شهرستان و دارای مناطقی بکر و دیدنی است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر