1398/3/18 شنبه دیدار رئیس و کارکنان اداری و علمی دانشگاه پیام نور مرکز تیران با امام جمعه شهرستان تیران و کرون رئیس و کارکنان اداری و علمی دانشگاه پیام نور مرکز تیران به مناسبت عید سعید فطر و بهره مندی از رهنمودهای حجت الاسلام و المسلمین رشیدیان امام جمعه شهرستان تیران و کرون، با ایشان دیدار کردند.

پس از آشنایی و معارفه همکاران اداری و علمی توسط دکتر صالحی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تیران به امام جمعه شهرستان،  ایشان جو ایجاد شده در  دانشگاه پیام نور را نسبت به سایر دانشگاههای دیگر جو فرهنگی  مطلوبی  دانست و اذعان داشت که دانشگاه پیام نور علاوه برحوزه های آموزشی و علمی و فناوری در زمینه فرهنگی نیز عملکرد چشمگیری داشته است.

سپس حجت الاسلام والمسلمین رشیدیان امام جمعه شهرستان پس از عرض خیرمقدم و تقدیر از حضور رئیس و کارکنان اداری و علمی دانشگاه پیام نور در دفتر ایشان، به مناسبتهای پیش رو نظیر رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلام امام خمینی رحمه الله علیه و قیام پانزدهم خرداد سال 1342و عید سعید فطر اشاره نمود و با ذکر  جایگاه علمی کشور ایران در دنیا، تلاش بیشتر در خصوص ارتقاء علمی و فرهنگی  کشور در جهان  را ضروری دانست.

ایشان دیدگاه مدرک گرایی نسل جوان را یک کمال طلبی منفی تلقی نمود و تلاش برای مباحث اخلاقی و فرهنگی و مذهبی  و تربیت نسل متعهد و متخصص را از وظایف دانشگاه ها برشمرد.

در پایان ایشان به میهمانان تربت مطهر سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین  علیه السلام را اهداء نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر