1398/3/13 دوشنبه برگزاری یادواره شهدای روستای شیرازان با حضور رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان شنبه یازدهم خرداد ماه با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل جوان امروزی «یادواره شهدای روستای شیرازان» با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان شهرستان، رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در مسجد روستا برگزار و یاد و خاطره شهدای گرانقدر گرامی داشته شد.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور در این مراسم باشکوه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و عرض تسلیت به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال بنیانگزار انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت دشمنان ما در طول این 40 سال با توطئه‌ها ، کارشکنی‌ها و برنامه‌ریزی‌های مداوم یک ثانیه هم برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درنگ نکردند.

وی با بیان اینکه «وحدت کلمه، پشتیبانی از نظام و تبعیت از فرامین از رهبری» موجب شکست توطئه‌های دشمن برای براندازی نظام می شود، گفت: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی زمانیکه دیدند از طریق اختلافات قومی راه به جائی نمی‌بردند با متحد شدن تمامی کشورهای استکباری به فکر جنگ با مردم ایران افتادند اما مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با کم‌ترین امکانات در برابر ایادی استکبار جهانی ایستادگی کردند.

وی ادامه داد اعتماد به جوانان در همان اوایل انقلاب نقش موثری در پیروزی آن داشت و نمونه بارزش آن بود که فرماندهی جنگ را به جوانانی سپردند که برای حفظ دستاوردهای انقلاب، سنگر علم و دانش را در دانشگاه رها کردند و عازم جبهه های حق علیه باطل شدند.

در پایان مراسم از سرکار خانم نگین عابدی دانشجوی فعال فرهنگی و دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به پاس مساعدت در برگزاری مراسم های ماه مبارک رمضان و همچنین کمک در برگزاری یادواره شهدای این روستا تقدیر و تشکر شد که این تجلیل توسط دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان انجام شد.

سپس حاضران نماز را به جماعت اقامه نمودند و بر سر سفره افطار نشستند.

لازم به ذکر است شیرازان، روستایی از توابع بخش مهاباد در استان اصفهان است که در فاصله 20 کیلومتری غرب شهرستان اردستان قرار دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر