1398/3/12 یکشنبه حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس 10 خرداد ماه مصادف با بیست و پنجم ماه مبارک رمضان و آخرین جمعه از این ماه‌ مبارک (روز جهانی قدس)، روز رساترین فریاد مسلمانان علیه موجودیت نامشروع، اشغالگر، کودک کش و متجاوز صهیونیست‌ و روز حمایت همه جانبه از فلسطین قهرمان در جای جای ایران اسلامی بود.

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان از همان ابتدای راهپیمایی در کنار اقشار مختلف مردمی از مسیر تعیین شده از میدان امام خمینی ( ره ) به سمت میعادگاه نماز جمعه در شهرستان اردستان در حرکت بودند و صفوفی از مردان و زنان روزه‌داری را تشکیل دادند که با شعارهایی از جمله « مرگ بر آمریکا »، « مرگ بر اسراییل » و ... انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی فریاد کشیدند.

این مراسم با به آتش کشیدن پرچم آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و پس از آن برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه و با حضور حداکثری مردم روزه دار و ولایت مدار شهرستان به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دهشیری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان اردستان به پایان رسید.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر