1398/3/12 یکشنبه برگزاری جلسه دیدار با گروه پویش مطالبه گری رهروان ولایت در دانشگاه پیام نور مرکز تیران گروه پویش مطالبه گری رهروان ولایت که بصورت خودجوش با عضویت فرهنگیان بازنشسته، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان تشکیل گردیده است به ارگانهای شهرستان تیران و کرون مراجعه می نمایند و انتظارات مردمی را به آنها انتقال می دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حجت الاسلام والمسلمین  عباسی به نیابت از جمع حاضر در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به دکتر صالحی بعنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور مرکز تیران و تقدیر از زحمات دکتر حمید دهقان زاده رئیس سابق   مطالبه گری را سبب آگاهی افراد از مسئولیتهای خود در سازمان دانسته و ضمن اظهار خرسندی از عملکرد مطلوب دانشگاه پیام نور مرکز تیران در سطح شهرستان، خواسته های مردمی شهرستان از دانشگاه را عنوان نمود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تیران نیز از حضور گروه پویش رهروان ولایت در دانشگاه پیام نور مرکز تیران قدردانی نمود و دانشگاه پیام نور را یک دانشگاه فرهنگی دانست.

از برنامه ریزی های منسجم در خصوص تقویت حوزه های فرهنگی مرکز و تاثیر مطلوب بر شهرستان تیران و کرون خبر داد و اظهار داشت: با تمام توان خود بهمراه پرسنل اداری و علمی در خصوص برآورده ساختن انتظارات مردمی شهرستان تیران و کرون از دانشگاه پیام نور تلاش خواهند نمود.

دکتر نعمت اله صالحی از جمله برنامه های اجرایی ذکر شده میتوان به  قرائت  زیارت عاشورا صبح روزهای دوشنبه بهمراه صبحانه و برگزاری نماز جماعت با شکوه ظهر و عصر با حضور حداکثری اساتید و دانشجویان و کارمندان اداری و علمی در ساختمان امام علی (ع) مرکز اشاره نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر