1398/3/8 چهارشنبه دیدار رئیس، دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با خانواده دانشجوی فرزند شهید به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، با خانواده شهید تیمور مختاری از شهدای عرصه صنعت، در شهر باغبهادران دیدار و از آنان تجلیل به عمل آمد .

در این مراسم رئیس، دانشجویان و جمعی از کارکنان دانشگاه با حضور در منزل خانواده شهید تیمور مختاری، ایشان را مورد تکریم قرار داده و پای صحبتهای آنان نشستند.

دکتر سلیمانی رئیس مرکز و عضو هیات علمی دانشگاه با تبریک سالروز آزادسازی خونین شهر به آنان و خانواده ایشان، صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان را ستودنی و سرافرازی نظام اسلامی را مرهون جان فشانی های شهدا، ایثارگران ، جانبازان و خانواده های محترم آنان دانست.

در این دیدار خانواده معظم شهید و همچنین رزمندگان دلاور حاضر در جلسه به بیان خاطراتی از دفاع مقدس و حماسه سوم خردادماه پرداختند. همچنین همسر والامقام این شهید سرافراز از خصوصیات نیک و سجایای اخلاقی شهید برای حاضران صحبت نمود.

پس از این دیدار اعضای حاضر به دیدار امام جمعه شهر باغبهادران حجت الاسلام علیرضا فرهنگ رفتند و پای صحبت های ایشان نشستند. ایشان که خود برادر شهید می باشند به صحبت پیرامون شهدا پرداخت.

شهید تیمور مختاری در پنجم دی ماه سال 1387 و در پی حادثه انفجار در کارخانه صنایع دفاع اصفهان به فیض شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید سرافراز در گلستان شهدای شهر باغبهادران به یادها سپرده شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر