1398/3/8 چهارشنبه نشست صمیمی رئیس دانشگاه پیام نور واحد زواره با اعضای بسیج دانشجویی دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور اردستان و زواره با اعضای بسیج دانشجویی واحد زواره دیدار کرد و نشستی صمیمی داشت.

در این نشست که با حضور ابراهیم زاهدزاده مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان انجام شد تعامل بسیار مطلوب بین مدیریت و بسیج به عنوان یک نمونه و الگو معرفی شد و از همکاری‌های بسیج دانشجویی با مدیریت دانشگاه تشکر و قدردانی به عمل آمد و بر موضوع برگزاری برنامه‌های فرهنگی با همکاری بسیج دانشجویی در دانشگاه تاکید شد.

در این نشست صمیمی دکتر محمد ابراهیم ایرج پور بیان داشت « بسیج یک نهاد ارزشمند بوده و از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است که همه ملت را به هم پیوند می دهد و یک هم افزایی در جامعه ایجاد می کند. »

ایشان ضمن اشاره به انتظارات جامعه از یک دانشجوی بسیجی به بیان وظایف و مسئولیتهای آنان پرداخت و خواستار تعامل سازنده، هدفمند و مؤثر  بسیج دانشجویی و مسئولین دانشگاه شد و بسیج  را بازویی توانا برای مدیریت دانشگاه معرفی کرد.

وی اردوهای جهادی را از جمله کارهای ماندگار برای دانشجویان عنوان کرد و گفت: معاونت فرهنگی‌دانشجویی دانشگاه پیام ‌نور ضمن تاکید بر گسترش فعالیت های جهادی دانشجویان جهت محرومیت زدایی فرهنگی در مناطق مختلف کشور، بر انجام کار جهادی در دانشگاه نیز تاکید کرد.

ایرج پور خاطر نشان کرد: با توجه شرایط اقتصادی کشور و کمبود بودجه دانشجویان بسیجی می توانند در قالب اردوهای جهادی به دانشگاه خود نیز خدمت کنند.

در ادامه خانم فائزه جلالی از اعضای بسیج دانشجویی واحد زواره ضمن تشکر از حضور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و زواره در نمایشگاه سالروز آزادسازی خرمشهر و به خاطر حضور در جمع بسیجیان و همکاری صمیمی با بسیج دانشجویی اظهار داشت: حضور ایشان به عنوان شخصیتی بسیجی در این دانشگاه پشتوانه محکمی برای بسیج دانشجویی است.

ایشان ضمن اشاره به اینکه بسیجیان در هر میدانی که به آن‌ها داده شده است وظیفه خودشان را به خوبی انجام داده اند افزود: آماده ایم تا در هر زمینه ای با دانشگاه و مسئولین آن تعامل و همکاری برقرار نماییم.

در پایان در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری اردوهای جهادی و برنامه های فرهنگی بسیج دانشجویی تبادل نظر شد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر