1398/2/22 یکشنبه تجلیل از رئیس و مدیران فرهنگی و آموزش دانشگاه پیام نور مرکز اردستان توسط رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان در آئینی که با حضور رئیس و مدیران فرهنگی و آموزش دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و جمعی از مسئولان هلال احمر شهرستان در این دانشگاه برگزار شد، منصور خانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان به پاس تعاملات سازنده و مساعدت در جهت راه اندازی کانون دانشجویی هلال احمر و حمایت از فعالیت های این کانون از ایشان تجلیل نمود.

در ابتدای جلسه دکتر محمد ابراهیم ایرج پور ضمن خیر مقدم و تشکر از رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان و همکارانشان، هلال احمر را یکی از سازمان های بسیار مهم با پشتوانه نیروهای مردمی در سطح کشور و نیز در جامعه بین الملل عنوان کرد و گفت: ما خواستار همکاری های لازم با این سازمان هستیم.

 استفاده از ظرفیت های متقابل، برگزاری دوره های آموزشی امداد و کمکهای اولیه و برگزاری مانور زلزله از مواردی بود که در این دیدار بر آن تاکید شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان افزود: فعالیت خوب کانون هلال احمر قابل ستایش است و این مهم نشانه حضور فعال دانشجویان و همکاری های مسئولین جمعیت هلال احمر شهرستان با کانون است که نمونه آن در کمتر جایی دیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه نگاه دانشگاه به کانون هلال احمر نگاهی ویژه و زیر بنایی است، گفت همکاری این دانشگاه با کانون هلال احمر بیش از گذشته خواهد بود.

ایشان از ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و تلاش‌های امدادگران و نجاتگران هلال احمر، به ویژه در امدادرسانی به افراد گرفتار در سیل و آب‌گرفتگی های اخیر تقدیر کرد و افزود: این حضور همیشه در صحنه و آمادگی جمعیت هلال احمر در پوشش امدادی حوادث طبیعی و غیر طبیعی به خوبی نشان می دهد که برای کمک به انسان ها و تسکین آلام بشری به عنوان مهمترین اصل در این نهاد مردمی، با یک دست در دست نیازمند و با دست دیگر با خدا معامله می کنید.

در ادامه منصور خانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان با اظهار خرسندی از توجه مسئولین دانشگاه پیام نور مرکز اردستان نسبت به فعال نمودن کانون دانشجویی هلال احمر و قول مساعد در همکاری متقابل، بیان کرد: آموزش همگانی امداد و نجات و کمکهای اولیه برای افزایش آگاهی هر خانواده ایرانی ضروری است که در این راستا دانشجویان این دانشگاه دارای بهترین پتانسیل می باشند.

خانی خاطرنشان کرد: امروزه منابع انسانی د‌ر سازمان‌ها و به ویژه در سازمان هلال احمر اهمیت و نقش غیرقابل انکار و پراهمیتی د‌ارند‌ و برای رسید‌ن به اهد‌اف باید‌ به نیروی انسانی قوی، باتجربه و متخصص تکیه کرد‌ لیکن آموزش دانشجویان داوطلب یکی از مهم‌ترین و سهل‌الوصول‌ترین ابزار جهت د‌ستیابی به بالند‌گی و توسعه است که امیدواریم با همکاری های صورت گرفته با این دانشگاه د‌ر راه رسید‌ن به این هدف موفق باشیم.

وی در پایان این نشست اظهار داشت: اینجانب بر خود فرض می دانم از همه کوشش‌های رئیس و کارکنان این دانشگاه تقدیر و تشکر نمایم و بی‌شک خدمات ارزشمند شما در پیشگاه پروردگار متعال پاداشی جاودانه خواهد داشت.

در این مراسم از رئیس، مدیر فرهنگی و مدیر آموزش دانشگاه پیام نور مرکز اردستان توسط جمعیت هلال احمر این شهرستان با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر