1398/2/22 یکشنبه برگزاری کارگاههای آموزش بیمه و آشنائی با بورس در دانشگاه پیام نور مرکز گلپایگان کارگاه آموزشی آشنائی با بیمه جهت کارکنان و اساتید مرکز با حضور مهندس شریفی کارگزار بیمه مرکزی و کارگاه آموزشی معاملات آنلاین در بورس اوراق بهادار با حضور مهندس میرصانع ویژه دانشجویان رشته حسابداری در مرکز گلپایگان برگزار گردید.

در کارگاه آموزشی بیمه پیرامون مسائل: آشنایی با قوانین و مقررات حاکم بر قراردادهای بیمه ای، آموزش کامل بیمه نامه های اتومبیل (شخص ثالث و بدنه) شامل: مواردی که در زمان صدور بیمه نامه باید به آن توجه داشت، آیا راننده مقصر حادثه می تواند از محل بیمه نامه شخص ثالث خود می تواند خسارت دریافت کند؟ در چه صورتی دادگاه برای یک نفر مبلغ دومیلیارد و یکصد و شصت میلیون تومان رای صادر میکند و آیا این مبلغ توسط  شرکت بیمه قابل پرداخت است؟ در زمان بروز خسارت جانی (مصدوم ، فوت) از لحاظ قانونی چه مراحلی را باید طی نمود که دچار مشکل نشویم؟ شرایط پرداخت خسارت بدون کروکی چگونه و تا چه سقفی است؟ همچنین در خصوص آموزش کامل بیمه نامه های اتومبیل (شخص ثالث و بدنه)، مواردی که در زمان صدور بیمه نامه باید به آن دقت کافی داشت به همراه پرسش و پاسخ در رشته های مختلف بیمه ای با حضور کارشناس ارشد بیمه مهندس شریفی برگزار گردید.

همچنین دانشجویان حسابداری با شرکت در سایت جلسات با مسائل مختلف معاملات آنلاین در بورس اوراق بهادار و درآمدزائی اینترنتی از این طریق آشنا شدند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر