1398/2/18 چهارشنبه برگزاری جلسه گرامیداشت روز معلم در دانشگاه پیام نور مرکز وزوان به پاس بزرگداشت شهادت استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم، ،مراسمی با حضور رئیس، پرسنل و دانشجویان در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان با گرامیداشت سالروز شهادت علامه متفکر شهید مرتضی مطهری، و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم؛ این هفته را فرصتی مناسب برای تجلیل از مقام شامخ استادان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت دانست.

دکتر حسن رضا یوسفوند با تاکید بر اینکه راه و تفکر شهید مطهری همواره باید سرلوحه کارمعلمان و اساتید باشد؛ اظهار داشت: اساتید باید با الگو قرار دادن راه، تفکر و مشی آن علامه بزرگ و متفکر؛ در راستای تربیت و پرورش نسلی سالم، پویا، متخصص و متعهد برای کشور تلاش کنند.

وی به شرح مختصری از زندگی استاد شهید مرتضی مطهری پرداخت و بیان نمود: هیچ جامعه ای نمی تواند جز با فراگیری علم و دانش پیشرفت و ترقی کند که آن هم به دست معلمان شروع شده و با استادان دانشگاه ادامه می یابد.

یوسفوند افزود: هدف یک معلم پرورش افرادی است که آینده ساز جامعه باشند و می طلبد عمل، رفتار و منش خود را بر اساس هدف والای تعلیم و تربیت تنظیم کند.

در پایان از اساتید نمونه و دانشجویان برتر علمی و فرهنگی با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر