1398/2/18 چهارشنبه برگزاری جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور مرکز وزوان با نمایندگان بنیاد شهید شاهین شهر و میمه جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور مرکز وزوان با نمایندگان بنیاد شهید شاهین شهر و میمه با هدف پیگیری و هماهنگ‌سازی امور تحصیلی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه پیام نور مرکز وزوان برگزار گردید.

 در این جلسه دکتر رضا یوسفوند با بيان اينكه خدمت به فرزندان شاهد و ايثارگر باعث افتخار براي كشور است گفت: تصور آنكه خانواده هاي ايثارگران چه رنج و مشقتي را براي اسلام و دفاع از انقلاب و ميهن اسلامي مان تحمل كرده اند بسيار سخت است، اگر زحمات ايثارگران نبود امروز ما هم اينجا نبوديم، همه ما مديون فداكاريهاي ايثارگران هستيم.

وی افزود: در اين دانشگاه فرزندان شاهد و ايثارگر در اكثر برنامه هايي كه براي اين عزيزان برگزار مي شود حضور چشم گير دارند و بيانات خود را ابراز مي كنند، دغدغه ما در دانشگاه پيشرفت تحصيلي دانشجويان شاهد و ايثارگر است و درصدد هستيم كه در حوزه آموزش برنامه هاي خوبي را براي دانشجويان شاهد و ايثارگر داشته باشيم و آروزي همه ما آن است كه بتوانيم خدمتي به همه دانشجويان عزيز ايثارگر و شاهد ارائه دهيم.

در ادامه آقای جمشید نوروزی معاون فرهنگی بنیاد شهید شاهین شهر و میمه در خصوص قوانین و دستورالعمل های موجود توضیحاتی ارائه نمودند و بر شرکت فعال این دانشجویان در برنامه های آموزشی - فرهنگی و خصوصا شرکت فعال در کلاس های تقویت بنیه علمی، استفاده از خدمات مشاوره ای، فعالیت های کانون ایثار و ارتباط مستمر با دفتر شاهد و ایثارگر تاکید نمود.

در پایان مسئولین به بحث و تبادل نظر درباره به روز کردن دانشجویان ایثارگر، تبیین قوانین آموزش عالی درخصوص مسائل و مشکلات آموزشی و رفاهی دانشجویان و سایر موارد آموزشی و فرهنگی پرداختند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر