1398/2/18 چهارشنبه برگزاری جلسه بزرگداشت شهید مطهری و گرامیداشت روز معلم و استاد در دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر به مناسبت روز معلم و استاد و در راستای بزرگداشت شهید مطهری، جلسه تجلیل از اساتید و اعضا علمی در در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر برگزار گردید.

در این جلسه نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر، دکتر جلالی معاون اجرایی دانشگاه پیام نور مرکز استان اصفهان و دکتر سیروس شفقی نیز درجمع مدعوین حضور داشتند.

در ابتدا دکتر سید رامین غفاری رئیس مرکز با تبریک روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت عالم فرزانه استاد شهید مرتضی مطهری و با خوش آمد گویی به حاضرین ضمن بیان عملکرد مرکز و فعالیتهای انجام شده، از تلاشهای علمی و آموزشی اساتید و نحوه همکاری آنان  با دانشجویان در دانشگاه تقدیر وتشکر نمود.

دکتر جلالی معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در این جلسه با گرامیداشت مقام معلم و با بیان نقش ارزنده اساتید و اعضا علمی در اعتلا ، توسعه و پیشرفت دانشگاه پیام نور از فعالیتهای مختلف آنان در عرصه های تحقیق و پژوهش  و برنامه ها  ی اجرایی و آموزشی  مرکز شاهین شهر که نتیجه همکاری و همدلی اعضا علمی و اداری  توام با مدیریت شایسته است را قابل تقدیر وستایش دانست.

دکتر سیروس شفقی بنیانگذار جغرافیای دانشگاه اصفهان نیز در سخنان خود با اشاره به نقش اساتید و دانشگاهیان بعنوان کانون علم و اندیشه ،  بر تلاش و همت آنان در تولید علم و حرکت در مسیر خودکفایی و استقلال صنعتی و تولیدی کشور با تکیه بر نسل جوان و پرورش نخبگان  تاکید نمود.

از دیگر سخنرانان این جلسه نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر حجت الاسلام والمسلمین ملکیان بود که سخنان خود را با تبریک روز معلم و بیان ویژگیهای علمی و شخصیتی استاد شهید مرتضی مطهری آغاز نمود و با تشریح فضیلت ماههای شعبان و رمضان و نقش عبادت را در تعلیم و تعلم بیان نمود و از مقام اساتید و تلاش آنان در تربیت نسل جوان کشور تجلیل  کرد.

در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر از کلیه اساتید و اعضا علمی مرکز تجلیل بعمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر