1398/2/17 سه‌شنبه بزرگداشت هفته معلم و تقدیر از اساتید در دانشگاه پیام نور مرکز نایین در راستای بزرگداشت شهید مطهری و گرامیداشت مقام معلم طی مراسمی از مقام اساتید در دانشگاه پیام نور مرکز نایین تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نایین گفت: مقام معلم بزرگتر از آن است که بخواهیم جمله ای در وصف آن بگوییم ویا با اهداء هدیه ایی ارزش آنرا برآورد کنیم.

دکتر کوه کن اظهار داشت: با اشاره به جایگاه والای شغل معلمی شمع بودن و سوختن یک معلم را نتیجه ی عشق  و علاقه ی شغل معلمی دانست والا مادیات کنونی بویژه شرایط اقتصادی  فعلی را برازنده ی اساتید و معلمان ندانست ، در عین حال ایشان از اساتید هیات علمی و مدعو حاضر در جلسه تمجید نموده و از کاستی های موجود ابراز ناراحتی کرد.

مسئول فرهنگی مرکز نیز طی سخنانی ابراز داشت: در ادارات دولتی میبینیم که کارمند نشسته و ارباب رجوع ایستاده است ، اما معلمان و اساتید زحمت کش و خستگی ناپذیر همواره ایستاده و ارباب رجوع ایشان که همان دانش آموز و دانشجو میباشد نشسته است.

در ادامه مراسم دانشجویان حاضر به احترام اساتید خود ایستادند و با تشویق و اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از مقام معلمان و اساتید تجلیل نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر