1398/2/17 سه‌شنبه برگزاری مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید در دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر مراسم بزگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید دانشگاه در سالن جلسات دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر برگزار گردید.

این مراسم که با حضور اساتید، در سالن جلسات دانشگاه برگزار گردید با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز و در ابتدا دکتر سلیمانی رئیس دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت. عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با تبریک روز معلم به تمامی اساتید، به بیان اوصاف و ویزگیهای بارز و شخصیت بی بدیل استاد شهید مرتضی مطهری پرداخت و تحصیل علم و دانش توام با معنویت و اخلاق را از تمامی دانشجویان خواستار شد.

در ادامه رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر از اساتید خواست با مطالعه کتابهای این شخصیت بی نظیر علمی و فرهنگی، وی را الگوی خویش قرار دهند.

پس از آن محمدی رئیس اداره فرهنگی دانشگاه با اشاره به جایگاه معلم در تعالیم دینی وضمن تقدیر از اساتید دانشگاه، از آنان خواست با پشتکار واراده وبا ایجاد روحیه نشاط، شادابی وامیدواری در دانشجویان، آنان را برای ورود به میادین علمی و مدیریتی آماده سازند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر از اساتید و معلمان به عنوان ستارگانی فروزان در آسمان علم ودانش یاد کرد و با اشاره به حدیث امیر مؤمنان که "به احترام پدر ومعلمت از جای برخیز، هر چند که امیر باشی " به جایگاه والای معلم در تعلیم وتربیت انسانها اشاره کرد.

در ادامه اعضای هیأت علمی مرکز زرین شهر به بیان خاطراتی تلخ و شیرین از دوران تحصیل و تدریس پرداختند.

در پایان برنامه با حضور رئیس دانشگاه و آقای دکتر خدامراد مرادیان عضو بازنشسته هیات علمی دانشگاه تهران و خیّری که بیش از ده هزار جلد کتاب را به کتابخانه دانشگاه اهدا نمود از اساتید دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم به اساتید کتاب "جرعه ای از جام ولایت" تقدیم گردید که حاوی 110 حکمت از نهج البلاغه منطبق با آیات قرآن کریم می باشد که اهدایی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان لنجان بود.

همچنین کارکنان و اساتید دانشگاه در فضائی دوستانه و صمیمی به صرف ناهار پرداختند و در پایان با حضور امام جماعت مرکز نماز به جماعت اقامه گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر