1398/2/16 دوشنبه برپایی کارگاه آموزشی با عنوان رونق تولید در دانشگاه پیام نور مرکز نایین در راستای نامگذاری سال جدید با نام رونق تولید توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) کارگاهی با همین عنوان در دانشگاه پیام نور مرکز نایین برگزار گردید.

دکتر لطفی مدرس کارگاه اظهار داشت: نامگذاری چند سال اخیر مبنی بر واژه های اقتصادی نشان دهنده ی دیدگاه صحیح نظری میباشد، بویژه امسال که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با نام سال رونق تولید نامگذاری شده است مسئولین باید نهایت تلاش خود را جهت سوق دادن سرمایه ها به تولید انجام دهند.

ایشان افزود: متآسفانه ما با شنیدن کلمه تولید بیشتر تولیداتی نظیر تولید خودرو به ذهنمان خطور میکند، در حالیکه کشور ما در این زمینه مزایای خاصی ندارد، مگر اینکه تولید با کیفیت بیشتر و قیمت پایینتر انجام گیرد.

وی با برشمردن بعضی از فاکتور های اقتصادی مزایای درآمدی کشور را بیشتر در عرصه ی تولیدات کشاورزی ،گردشگری و صنایع معدنی  بر شمرد که زیر مجموعه های آن شامل پرورش گیاهان گلخانه ای ، دامداری صنعتی ، صنایع دستی ، تولید آبزیان و غیره میباشد. از این رو مسئولین باید مجموعه قوانین کشور را به این سمت و سو هدایت نمایند.

در ادامه ایشان به پرسش های شرکت کنندگان در این کارگاه پاسخ داد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر