1398/2/14 شنبه برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم در دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد مراسم گرامیداشت روز معلم و تجلیل از اساتید و اعضای هیات علمی در دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد برگزار شد.

دکتر آروین رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است و با حضور اساتید برجسته، همواره شاهد موفقیت های بیش از پیش دانشگاه در حوزه های مختلف بوده ایم.

ایشان ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و با بهره گیری از توان اساتید مجرب دانشگاه شاهد نقش آفرینی هر چه بیشتر دانشگاه در راستای سیاست های وزارت علوم باشیم.

دکتر آروین افزود: رسالت ما تربیت و آموزش نسلی آینده‌ساز است و باید بتوانیم با تربیت مادرانی خوب و پدرانی دلسوز جامعه‌ای امن و سالم را برای آینده این کشور به ارمغان آوریم.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دولت آباد با بیان اینکه باید دانشگاه را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهیم، ادامه داد: تلاش ما ارتقای دانشگاه از جنبه‌های علمی، فرهنگی و آموزشی است و در راستای توسعه فعالیت‌های علمی و آموزشی برای دانشجویان و اساتید برنامه‌ریزی خوبی انجام شده است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از اساتید دانشگاه تجلیل و تقدیر شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر