1398/2/11 چهارشنبه بازدید تیم نظارت و ارزیابی وزارت علوم از دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل به منظور بررسی عملکرد دانشگاه های پیام نور مرکز آران و بیدگل و واحد نوش آباد در حوزه های مختلف، تیم نظارت و ارزیابی دانشگاه اصفهان اعزامی از طرف دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم در این مرکز دانشگاهی حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی، انجام بازرسی توسط دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم معمولاً دوسالانه بوده و بازرسان اعزامی با حضور در جمع دانشجویان، اساتید و کارکنان از نزدیک در جریان عملکرد دانشگاه قرار گرفته و ضمن بررسی مشکلات موجود گزارش خود را به وزارت علوم اعلام می نمایند.

در آخرین بازدید بازرسان دفتر نظارت و ارزیابی که در سال 95 انجام شده بود برخی از مشکلات و کمبودهای مرکز گزارش شده بود که در بازدید امسال ( نهم اردیبهشت 98 ) به طور کامل برطرف شده بود.

تکمیل و راه اندازی ساختمان آموزشی تحصیلات تکمیلی، سیستم گرمایشی مجموعه ورزشی امام رضا علیه السلام، سیستم گرمایشی و سرمایشی ساختمان تحصیلات تکمیلی، بهینه سازی سالن غذاخوری دانشجویان، تعمیر و بهینه سازی سیستم گرمایشی ساختمان آموزشی مرحوم فرشباف، از مهم ترین مواردی بود که در دوسال گذشته انجام شده است.

اعضای تیم نظارت و ارزیابی در پایان این بازدید ضمن ابراز رضایت از وضعیت دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل از تلاش های رئیس، کارکنان، اعضای هیات علمی و اساتید تشکر و قدردانی نمودند.

در حاشیه این بازدید و در آستانه دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل ضمن تبریک روز معلم گفت: حضور تیم های نظارت و ارزیابی در دانشگاه ها  فرصتی است تا مسئولان دانشگاه عملکرد خود را ارزیابی نموده و ضمن ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده ، نهادهای مافوق نیز در جریان مشکلات و کمبودهای دانشگاه قرار بگیرند.

دکتر امیر لقمان افزود: با تلاش ها و پیگیری های انجام شده و همکاری و مساعدت مسئولین استانی و سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور خصوصاً آقای دکتر ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، در دو سال گذشته و به ویژه در سال 97 علیرغم عدم اختصاص اعتبارات عمرانی توانستیم علاوه بر اعتبارات تخصیصی جاری، مبلغ قابل توجهی جهت تکمیل سیستم های سرمایشی و گرمایشی مجموعه ورزشی امام رضا علیه السلام و ساختمان تحصیلات تکمیلی جذب نماییم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر