1398/2/9 دوشنبه اعلام همبستگی دانشگاهیان دانشـگاه پیام نور مرکز اردستان با سپـاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستـان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به همراه تعدادی از کارکنان و دانشجویان این دانشگاه با سرهنگ دوم پاسدار مهدی ابراهیمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردستان و همکاران ایشان دیدار و علاوه بر اعلام همبستگی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با شهدا و آرمان¬‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در ابتدای این نشست بیانیه ای در خصوص محکوم کردن اقدام نابخردانه آمریکا توسط یکی از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان قرائت و بیانیه مذکور به همراه چند شاخه گل و لوح سپاس تقدیم فرمانده سپاه و همکاران وی شد.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در این دیدار، اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم و آن را اوج حماقت و نادانی و نشانه مستأصل‌شدن آمریکا دانست و ابراز داشت دانشگاه پیام نور مرکز اردستان همانند گذشته پشتیبان این نیروی انقلابی خواهد بود.

وی افزود آمریکای جنایتکار باید بداند سپاه تنها نیست و کل ملت ایران سپاهی هستند هر کسی که قلبش برای انقلاب می‌تپد و در راستای حفظ خون شهدا تلاش می‌کند، سپاهی است.

ایشان با بیان اینکه وظایف و رسالت‌های سپاه پاسداران با توجه به مقتضیات مکانی و زمانی همواره متنوع بوده است، خاطرنشان کرد سپاه پاسداران مجموعه‌ای از وظایف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بزرگ را بر عهده دارد و مسئولیت خطیر سپاه در راستای توسعه و پیشرفت و پیشبرد اهداف مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور محرز و مشخص است.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان اردستان نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور دانشگاهیان و اعلام همبستگی آنان با سپاه و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی، هدف اصلی دشمنان جمهوری اسلامی ایران و در صدر آنان آمریکای جنایتکار را از بین بردن اتحاد و همدلی میان تمام قومیت‌ها به ویژه از بین بردن تفکرات سپاه پاسداران و بسیج در سنگر دانشگاه‌ها دانست و گفت: امروز تفکرات بسیج از طریق دانشجویان و دانشگاه‌ها در دنیا رواج پیدا کرده است و ابرقدرت‌های جهان در مقابله با نخبگان بسیج و اندیشمندان دانشگاه‌های کشور به زانو درآمده‌اند.

لازم به ذکر است نقشه کشور ایران که از قبل توسط یکی از دانشجویان خلاق دانشگاه پیام نور مرکز اردستان روی پرچم جمهوری اسلامی ایران طراحی گردیده بود پس از درج دل نوشته های در حمایت از سپاه پاسداران همچون " من یک سپاهی هستم "، " اگر سپاه نبود کشور هم نبود "، " سپاه قلب تپنده کشور "، " یک ایران یک سپاه " و ... بر روی آن، توسط رئیس، اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه امضا شد و در پایان توسط دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان تقدیم فرمانده سپاه و همکارانش گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر