1398/2/4 چهارشنبه برگزاری جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور واحد مبارکه مراسم تودیع آقای دکتر احمدپور رئیس سابق واحد مبارکه و معارفه آقای دکتر ایرانپور رئیس جدید واحد مبارکه با حضور دکتر یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان، دکتر حبیب الهیان، جناب سرهنگ نیکبخت، پرسنل و اساتید در دانشگاه پیام نور واحد مبارکه برگزار گردید.

در این مراسم آقای دکتر یوسفی ضمن تشکر از تلاشهای آقای دکتر احمدپور با ابراز خرسندی از پیشرفتهای دانشگاه در سالهای اخیر ابراز امیدواری کرد این تحولات در طول دوره مدیریت جدید با سرعت بیشتری به جلو پیش برود.

ایشان اظهار داشت: دانشگاه برای ارتقای جایگاه خود نیاز به همدلی دارد و این میسر نمیشود مگر با حضور پرنشاط اساتید، پرسنل و دانشجویان که با کمک یکدیگر باید در این راه به نقطه مناسب برسیم.

در این مراسم آقای دکتر ایرانپور رئیس جدید دانشگاه در سخنان کوتاهی برنامه های خود را در چهار محور آموزشی، اداری و مالی، پژهشی و فناوری و دانشجویی و فرهنگی ارائه نمود.

در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدیه به آقای دکتر احمدپور از طرف رئیس استان و همچنین پرسنل و اساتید دانشگاه از ایشان قدردانی شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر