1398/1/24 شنبه دیدار نوروزی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز وزوان دکتر یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با اساتید و کارکنان در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان ضمن ابراز تبریک و تهنیت فرارسیدن سال نو به اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور و عرض تسلیت به هم‌وطنان حادثه‌دیده در حوادث سیل اخیر در استان‌های مختلف ایران، ابراز همدردی نمود و گفت: ما باید تلاش کنیم در این ایام سخت در کنار هموطنان قرار گیریم و امید است که این عزیزان آسیب دیده با کمک های همه ما بتوانند زندگی و سلامت از دست رفته خود را بازیابند.

دکتر یوسفی با آرزوی سالی توام با سلامتی، برکت و موفقیت برای همه مردم به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور، از زحمات تمامی مدیران، اعضای هیات علمی ، کارکنانی که تلاش نمودند دانشگاه را در دستیابی به اهداف خود یاری رساندند، قدردانی کرد و اظهار داشت: مهم ترین ویژگی ارزشمند دانشگاه در سال گذشته، همدلی و همراهی تمامی بخش های مختلف، مدیریت ها، اعضای هیات علمی و کارکنان بود که با اتحاد و همبستگی، دانشگاه را به سمت تعالی بیشتر سوق دادند.

ایشان عملکرد دانشگاه پیام نور را در سالی که گذشت مطلوب ارزیابی  کرد و سال 98 را سال تلاش و تثبیت این مرکزدانشگاهی عنوان کرد و ادامه داد: در سال گذشته با بررسی‌ها، برنامه‌ریزی‌ها، هدف‌گذاری‌ها و کارشناسی‌های متعدد ، دستاوردهای چشمگیری در خصوص حل پاره‌ای از مشکلات مالی، اداری، آموزشی و اجرایی حاصل شد و به فضل الهی با تدابیر جدید این روند ادامه خواهد داشت.

ایشان از مسئولین و اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز وزوان به جهت حفظ جایگاه این دانشگاه در استان و نیز در شهر وزوان تشکر کرد و موقعیت جغرافیایی این مرکز دانشگاهی را بسیار مناسب برای سرمایه گذاری در راستای اهداف علمی،آموزشی و فرهنگی دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خدمت به دانشجویان و تکریم ارباب رجوع را از اهداف، اولویت ها و رسالت مجموعه دانشگاه عنوان نمود و برای کارکنان دانشگاه سالی توام با موفقیت و شادکامی از پروردگار مسئلت نمود.

 

در ادامه دكتر یوسفوند رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان از زحمات دکتر یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که با همت و تلاش همکاران و اساتید گرامی شاهد موفقیت های روز افزون دانشگاه باشیم و برای کلیه همکاران در سال جدید آروزی موفقیت نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر