1398/1/24 شنبه دیدار رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در آستانه ولادت با سعادت امام حسین (ع) و به مناسبت روز پاسدار رئیس ،کارکنان و مسئول پایگاه بسیج دانشجوئی باقرالعلوم (ع) دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار با حضور در ناحیه مقاومت بسیج و دیدار با فرماندهی و پاسداران ناحیه مقاومت ضمن عرض تبریک با اهدا گل از خدمات آنان قدردانی نمودند.

در این دیدار دکتر عبدالمنافی با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گزارشی از فعالیتهای فرهنگی سال 97 مرکز ارائه داد و با مقایسه فعالیت های فرهنگی مرکز در سالهای 95 لغایت 97 از رشد 70 درصدی فعالیتها در سال 97 خبر داد.

 دکتر عبدالمنافی همچنین با تشکر از تعامل و فعالیتهای بسیج دانشجوئی مرکز ابراز امیدواری نمود این تعامل در سال جدید از بعد کمی و کیفی بیشتر و پر رنگ تر گردد.

سرهنگ مجیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز از فعالیتهای تاثیر گذار دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار تشکر و اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج آمادگی برگزاری کارگاه ها و برنامه های متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری در سال 98 را دارد که امیدواریم در سال جدید با همکاری دانشگاه بتوانیم گام های موثری در تبیین و تحقق گام دوم انقلاب برداریم.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر