1397/12/25 شنبه اختتامیه هشتمین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه پیام نور استان اصفهان یادواره شهدای مدافع حریم امنیت پنجشنبه بیست و سوم اسفند ماه پس از سه روز مسابقه نفس گیر و تنگاتنگ تیم های فوتسال مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان اصفهان دیدار فینال این دوره از رقابتها با حضور دو تیم مراکز آران و بیدگل و زرین شهر در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان برگزار شد.

در دیدار پایانی این دوره از رقابت ها در یک بازی نزدیک تیم زرین شهر توانست بر حریف قدرتمند خود تیم مرکز آران و بیدگل غلبه کند و کاپ قهرمانی را از آن خود نماید. سرپرستی تیم مرکز زرین شهر را محمدی مدیر فرهنگی مرکز زرین شهر بر عهده داشت و مربیگری قهرمان مسابقات بر عهده دکتر جعفری عضو هیات علمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر بود.

 لازم به ذکر است در مسابقه رده بندی تیم های مراکز اردستان و شهرضا مقابل هم قرار گرفته که تیم اردستان توانست به عنوان سومی این دوره از رقابت ها دست یابد و تیم مرکز شهرضا پس از توقف در جایگاه چهارم ایستاد.

در آیین اختتامیه این مسابقات دکتر جلالی معاون اجرایی استان حضور یافت و ضمن قدردانی از کلیه عوامل اجرایی مسابقات از تمامی مراکز و واحدهای شرکت کننده در این رقابتها  و  وروسای این مراکز تشکر کرد و گفت حضور تیم های فوتسال مراکز و واحدها در این دوره از رقابت ها حکایت از اهتمام ویژه مسئولین مراکز و عوامل اجرایی تیم های حاضر دارد زیرا دانشگاه در سال 97، شرایط اقتصادی سختی را تجربه کرد و برگزاری و شرکت در این مسابقات نیاز به همت ویژه داشت که این 13 مرکز و واحد تلاش خود نمودند تا جوانان دانشجو بتوانند در محیطی با نشاط توانایی های خود را بسنجند.

دکتر جلالی از حضور دکتر سلیمانی رئیس مرکز زرین شهر در مسابقه فینال و دکتر نعمت اله زاده روسای مراکز زرین شهر و شهرضا که از مسابقات بازدید نموده بودند تقدیر کرد و اظهار داشت: حضور روسا در کنار تیم هایشان باعث انرژی مضاعف برای دانشجویان می شود و نوعی حمایت معنوی از دانشجویان است و بسیار باعث تقدیر است.

لازم به ذکر است در بازدید دکتر یوسفی از مسابقات در حین برگزاری ، دانشجویان ورزشکار حاضر در مسابقات به صحبت و درد و دل پیرامون مشکلات موجود پرداختند و از برگزاری مسابقات در سطح استان تشکر و قدردانی نمودند . یکی از موضوعات مورد تقاضای دانشجویان برگزاری منظم و زمان بندی شده مسابقات ورزشی در سالیان آینده بود .

در پایان از عوامل اجرایی مسابقات ، داوران و تیم های اول تا سوم با اهدای جوایز و کاپ تقدیر به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر