1397/12/8 چهارشنبه انعقاد بزرگترین تفاهم نامه علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان اصفهان با جهاد دانشگاهی واحد اصفهان دانشگاه پیام نور استان اصفهان در مسیر اعتلا جایگاه علمی و آموزشی خود تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی واحد اصفهان منعقد نمود.

به گزارش روابط عمومی، این دانشگاه در راستای همکاری و تقویت رویکردهای مشارکتی بمنظور اعتلا جایگاه و توانمندی اعضا علمی و امکانات خود اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی واحد اصفهان نموده است.

بر اساس این تفاهم نامه طرفین بر اساس همکاریهای دو جانبه و با استفاده از ظرفیت ها و امکانات همدیگر در سه حوزه آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی فعالیت مینمایند.

زمینه های همکاری طرفین در برگزاری آموزشهای آزاد و الکترونیکی   ، کارگاهی ، تبادل پژوهشگر ، تربیت پژوهشگر ، استفاده از اساتید دانشگاه پیام نور در تهیه تالیف و داوری مقالات، نظریه پردازی در سطوح ملی ، منطقه ای واستانی ، انجام طرحهای مطالعاتی وتحقیقاتی و برگزاری همایشهای مشترک میباشد.

همچنین دیگر مفاد بندهای این تفاهم نامه حاکی از  تاسیس دفاتر جهاد دانشگاهی در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در استان اصفهان و برخورداری اعضا علمی و اداری دانشگاه پیام نور از تسهیلات و تخفیفات گسترده جهاد دانشگاهی و بهره مندی کارکنان و دانشجویان از خدمات تشخیصی درمانی، آزمایشگاه تشخیص طبی و مرکز درمان جهاد دانشگاهی است. بند نهم این تفاهم نامه بیانگر برخورداری دانشگاه پیام نور استان اصفهان از ظرفیت  بسترهای رسانه ای جهاد دانشگاهی جهت انعکاس اخبار و رویدادهای مختلف میباشد. همکاری جهاد دانشگاهی با اعضا علمی دانشگاه پیام نور در فرآیند چاپ و انتشار کتب و منابع علمی با اعمال تخیفات ویژه از دیگر خصوصیات این تفاهم نامه میباشد.

این تفاهم نامه از بهمن ماه 1397 بمدت سه سال منعقد شد و مشتمل بر 9 ماده است و تمدید آن منوط به توافق طرفین خواهدبود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر