1397/12/8 چهارشنبه برگزاری مراسم بزرگداشت ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام زن در دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و ميلاد امام خميني (ره)، مراسم جشنی در دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار برگزار شد.

 در این جلسه که با حضور کارکنان ،اعضای علمی و دانشجویان تشکیل شد دکتر عبدالمنافی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار ضمن تبریک میلاد باسعادت بانوی دو عالم و برشمردن ویژگی های شخصیتی حضرت زهرا (س) با یادآوری ارزش و مقام والای زنان در اسلام، یکی از مشکلات جوامع غربی را بی اعتنایی به ارزش والای زنان دانست.

در ادامه حجت الاسلام عادل پور امام جماعت مرکز نیز پيرامون نقش حضرت فاطمه زهرا (س) در تاریخ اسلام و جایگاه  مقدس خانواده در اسلام به ایراد سخن پرداخت.

ایشان با اشاره به گوشه ای از فضائل آن حضرت با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) در عمر کوتاه خود به مقامات معنوی و مرتبه ای برابر با مرتبه انبیا و اولیاء رسیدند، افزود: حضرت فاطمه الگوی تمام و کامل زنان عالم، اسوه حیا و عفت بودند و هستند و زنان و دختران جامعه خصوصاّ جامعه دانشگاهی و علمی کشور باید ایشان را الگو و سرمشق خود قرار دهند.

در ادامه این برنامه از همسر دانشجوی جانباز مرکز آقای جواد حبیبی (رشته مدیریت) که در حادثه تروریستی در منطقه خاش- زاهدان مجروح گردیده بود تجلیل و قدر دانی گردید.

این برنامه با تقدیر از دانشجویان محجبه و عفیفه، برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت، دانشجویان فعال فرهنگی و کلیه همکاران دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار به پایان رسید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر