1397/12/1 چهارشنبه دیدار رئیس، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار از دانشجوی مجروح در حادثه تروریستی زاهدان رئیس، اساتید، کارکنان و جمعی از دانشجویان بسیجی پایگاه باقر العلوم دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار از پاسدار وطن دانشجوی مجروح رشته مدیریت مرکز خوانسار در حادثه کوردلانه و تروریستی زاهدان دیدار و عیادت کردند.

در این دیدار دکتر سعید عبدالمنافی رئیس مرکز، ضمن ابلاغ پیام دکتر مهدی یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و آرزوی سلامتی برای همه مجروحان این حادثه به ویژه دانشجوی رشته مدیریت دولتی این دانشگاه اظهار داشت: خداوند از نیت‌های خالصانه بسیجیان و سربازان گمنام امام زمان(عج) آگاه است و اجر و پاداشی عظیمی به آنها در آخرت عنایت خواهد کرد چرا که آنان با داشتن همسر و فرزند از تعلقات دنیوی می گذرند تا بتوانند امنیت و افتخار را برای میهن اسلامی به ارمغان آورند.

ایشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و شهدای حریم وطن با بیان اینکه اعتقادات دینی پدران و مادران در تربیت فرزندان موثر است، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم ثمره تربیت دینی والدین‌شان بود که توانستند عشق و محبت اهل‌بیت(ع) را در قلب فرزندان‌شان بپرورانند تا در دفاع از حرم آنها در سخت‌ترین شرایط با دشمن مبارزه کنند.

در ادامه این دیدار پاسدار مدافع حریم امنیت کشور از نحوه و چگونگی این حادثه تروریستی صحبت نمودودر پایان دسته گلی که توسط دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار تهیه شده بود به ایشان اهدا گردید.

گفتنی است: برادر این این پاسدار وطن نیز از شهدای دفاع مقدس است که پیکر مطهر آن شهید والا مقام در هویزه نزد دیگر همرزمانش به خاک سپرده شده است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر