1397/11/29 دوشنبه تجلیل از رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان توسط رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان مراسم تجلیل از رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان در آیینی با حضور رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و جمعی از مسئولان هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به پاس تعاملات سازنده، همکاری ها و مساعدت های جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان در جهت راه اندازی کانون دانشجویی هلال احمر و برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان و دانشجویان و همچنین به خاطر اهمیت و نقش غیرقابل انکار این سازمان در یاری رسانی به افراد دچار بحران، از رئیس و کارکنان این مجموعه تجلیل نمود.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور در خصوص فعالیت های کانون دانشجویی هلال احمر بیان کرد : فعالیت خوب این کانون قابل ستایش است و این مهم نشانه حضور فعال دانشجویان و همکاری های مسئولین جمعیت هلال احمر شهرستان با کانون است که نمونه آن در کمتر جایی دیده شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با تاکید براینکه نگاه دانشگاه به کانون هلال احمر نگاهی ویژه و اساسی است، گفت: همکاری این دانشگاه با کانون هلال احمر بیش از گذشته خواهد بود.

ایشان از ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و تلاش‌های امدادگران و نجاتگران هلال احمر، به ویژه امدادرسانی به افراد گرفتار در سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک تقدیر کرد.

ایرج پور در ادامه خاطر نشان کرد : زمانی که مصیبت دیده‌ای زندگی و حیات خود را در معرض خطر و ویرانی می‌بیند، گرفتار می‌شود و امید خود را از دست می دهد، جمعیت هلال احمر با وجود انسان هایی از خود گذشته، فداکار، پر تلاش و ایثارگر که نه به خاطر زر و سیم، بلکه به واسطه دوستی خدا و خلق خدا در کنار مردم حاضر می شوند.

وی افزود: این حضور همیشه در صحنه و آمادگی شما امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در پوشش امدادی حوادث طبیعی و غیر طبیعی به خوبی نشان می دهد که برای کمک به انسان ها و تسکین آلام بشری به عنوان مهمترین اصل در این نهاد مردمی، با یک دست در دست نیازمند و با دست دیگر با خدا معامله می کنید.

منصور خانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان نیز ضمن عرض خیر مقدم و قدردانی از مجموعه دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به جهت اهمیت ویژه به کانون هلال احمر، به بیان پاره ای از خدمات ارائه شده توسط جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان در چند سال اخیر پرداخت.

خانی خاطرنشان کرد: امروزه منابع انسانی د‌ر سازمان‌ها و به ویژه در سازمان هلال احمر اهمیت و نقش غیرقابل انکار و پراهمیتی د‌ارند‌ و برای رسید‌ن به اهد‌اف باید‌ به نیروی انسانی قوی، باتجربه و متخصص تکیه کرد‌ لیکن آموزش دانشجویان داوطلب یکی از مهم‌ترین و سهل‌الوصول‌ترین ابزار جهت د‌ستیابی به بالند‌گی و توسعه است که امیدواریم با همکاری های صورت گرفته با این دانشگاه د‌ر راه رسید‌ن به این هدف موفق باشیم.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور در پایان این نشست اظهار داشت: اینجانب بر خود فرض می دانم از همه این کوشش‌های بشردوستانه، شبانه روزی و مخلصانه شما امدادگران، کارکنان و مدیران جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر نمایم بی‌شک خدمات ارزشمند شما در پیشگاه پروردگار متعال پاداشی جاودانه خواهد داشت.

در این مراسم از 4 تن از اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان توسط رئیس و مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور اردستان با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر