1397/11/27 شنبه برگزاری اولین دوره اشتغال زایی زود بازده با همکاری مشترک سازمان فنی حرفه ای و صنعت توسط کانون کار و کارآفرینی دانشگاه پیام نور واحد پیربکران دو دوره فشرده اشتغال زود بازده با همکاری مشترک سازمان فنی و حرفه ای و واحد خصوصی فیروزه کوبی باهدف ایجاد مهارت آموزی و کسب درآمد در دانشگاه پیام نور واحد پیربکران برگزار گردید.

به گزارش کانون کارو کارآفرینی دانشگاه پیام نور واحد پیربکران کارگاه مهارت آموزی فیروزه کوبی با هماهنگی واحد فیروزه کوبی جهت آموزش و سفارش کار به دانشجویان و ارائه مدرک فنی و حرفه ای پس از هماهنگی های انجام شده برای دانشجویان رشته علوم تربیتی برگزار گردید .

در این کارگاه ضرورت و چگونگی تامین هزینه های تحصیلی از طریق کسب و کارهای کوچک زودبازده خانگی برای دانشجویان و اعضای کانون کارو کارآفرینی توسط استاد راهنمای کانون و استاد فیروزه کوبی ارائه شد. دانشجویان ضمن آشنایی با وسایل و ابزار کار ،چگونگی انجام کار برروی ظروف مشخص با فرایند چگونگی و ادامه فعالیت کار بصورت عملی آشنا شدند. براساس هماهنگی های انجام شده گلدانهای تحویل داده شده پس از یک هفته توسط دانشجویان در منزل آماده و سپس تحویل داده می شود و حق الزحمه اولیه به دانشجویان داده می شود .

پس از اتمام دوره و تاییدیه کار دانشجویان توسط استاد فیروزه کوبی گواهی دوره فیروزه کوبی فنی و حرفه ای به دانشجویان از طریق کانون کارو کارآفرینی ارائه می شود و فعالیت دانشجویان با واحد فیروزه کوبی در صورت تمایل ادامه خواهد یافت.

این دوره مورد استقبال دانشجویان و اعضای خانواده آنها قرارگرفت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر