1397/11/21 یکشنبه نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر با رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز وزوان اعضای شورای اسلامی شهر با رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان دیدار و گفت ‌و گو کردند.

در این نشست که به منظور رفع پاره ای از موانع دانشگاه تشکیل شده بود دکتر  حسن رضا یوسفوند رئیس دانشگاه پیام نور مرکز وزوان ضمن خیر مقدم ، تعامل همه جانبه و مثبت مسئولین این شهر خصوصا شهرداری و اعضای شورای شهر را با دانشگاه کم نظیر دانست و سپس به بیان بعضی از مسائل و موضوعات دانشگاه پرداخت و تاکید کرد حل و فصل این موارد، تسریع در پیشرفت فزاینده دانشگاه را در پی خواهد داشت.

آقای سمیع نیا رئیس شورای شهر اسلامی ضمن تقدیر از رئیس دانشگاه پیام نور، در سخنانی اظهار داشت: دانشگاه منشا اثر و خیر و آبادانی است و باید از ظرفیت دانشگاه در این شهر استفاده گردد و ما معتقد به برنامه ریزی و اجرای کار علمی هستیم و از کمکهای دانشگاه در حوزه مدیریت شهری استقبال خواهیم کرد.

وی افزود: شهرداری و مجموعه مدیریت شهری وزوان با تمام توان در خدمت دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی در شهر بویژه دانشگاه پیام نور هستند و امیدواریم که با تعامل مستمر در خدمت‌رسانی به مردم بیش از پیش تأثیرگذار باشیم.

آقای بیابانی از اعضای شورای شهر وزوان نیز خاطر نشان کرد: شهردار و شورای شهر وزوان همانند همیشه با دانشگاه پیام نور در تعامل خواهند بود و امید است که در مسیر پیشرفت دانشگاه، نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

در بخش دیگر این دیدار، اعضا به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص مصادیق همکاری و مسائل و مشکلات پرداختند و در نهایت مقرر شد با تعامل و همکاری در راه خدمت به مردم گام‌های موثر و مشترکی بردارند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر