1397/11/21 یکشنبه دیدار رئیس اداره فرهنگی و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با خانواده شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، با خانواده شهیدان محمدتقی قربی و اصغر سلیمیان دیدار و از آنان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم رئیس اداره فرهنگی و جمعی از کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر با حضور در منازل شهیدان محمدتقی قربی و اصغر سلیمیان ، خانواده ایشان را مورد تکریم قرار دادند و پای صحبتهای آنان نشستند.

در این دیدار محمدی رئیس اداره فرهنگی مرکز و رابط ستاد شاهد دانشگاه با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به آنان و خانواده ایشان صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان را ستودنی و سرافرازی نظام اسلامی را مرهون جان فشانی های شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده های محترم آنان دانست.

در این دیدار خانواده معظم شهید و همچنین رزمندگان دلاور حاضر در جلسه به بیان خاطراتی از دفاع مقدس پرداختند. همچنین مادران والامقام هر دو شهید سرافراز از خصوصیات نیک و سجایای اخلاقی شهیدان برای حاضران صحبت نمودند.

در این دیدار صمیمی معاون و جمعی از همکاران دانشگاه آزاد واحد لنجان، جمعی از همکاران اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان و جمعی از همرزمان شهدا حضور داشتند.

شهید محمدتقی قربی در منطقه کردستان و شهید اصغر سلیمیان در منطقه جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمدند. پیکر مطهر این دو شهید سرافراز در گلستان شهدای زرین شهر به یادها سپرده شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر