1397/11/10 چهارشنبه قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور؛ زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت نوزدهم ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت نوزدهم برای نیمسال دوم 98-97 از تاریخ 13 لغایت 17 بهمن ماه سال جاری به صورت غیرحضوری انجام می شود. به گزارش روابط عمومی، پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سامانه گلستان به آدرس  http://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.
پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری  و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق‌الذکر در زمان ثبت نام  اعلام می‌گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.
شایان ذکر است، پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هرعکس حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند.
1-         تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
2-         تصویر کارت ملی (پشت و رو)
3-         عکس با زمینه روشن (جهت مراجعه حضوری 4 قطعه)
4-         مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
5-         تصویر مدرک کارشناسی (دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز ارائه نمایند)
2-         دانشجو پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نماید.
 
متقاضیان مهمان می‌توانند پس از تکمیل ثبت‌نام و پذیرش حضوری از تاریخ 97/11/14 لغایت 97/11/23 درخواست مهمان خود را به مرکز/ واحد قبولی ارائه نمایند.
انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ 97/11/14 لغایت 97/11/24 خواهد بود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر